اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد هرمزگان تاکید کرد:

گسترش روحیه بسیجی در تمام حوزه‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: روحیه بسیجی باید در تمام حوزه‌های فرهنگ و هنر گسترش یابد.

گسترش روحیه بسیجی در تمام حوزه‌های فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده ظهر امروز در نشست با اعضای بسیج برادران و خواهران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت:‌ در قرآن کریم به کرات در خصوص بسیج سخن به میان رفته و در بیانات مقام معظم رهبری نیز گسترش روحیه بسیجی در همه اقشار و صنوف جامعه تاکید شده است.
وی ادامه داد: واژه بسیج به معنای داوطلب است و کسی که خود را بسیجی می‌داند نباید توقع مزد و سود داشته باشد و یک بسیجی واقعی همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس جانش را در راه اسلام و میهن فدا می‌کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با روحیه بسیجی تشکیل و با همین آرمان نیز همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و تا زمانی که فرهنگ بسیجی در جامعه جاری باشد از هر گونه گزند و تجاوز به دور خواهیم بود.
مریدی‌زاده ضمن تاکید بر گسترش فرهنگ بسیجی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر افزود: روحیه بسیجی حوزه فرهنگ را از هر گونه انحراف و ناپاکی منزه می‌کند و طی چند سال اخیر با شکل‌گیری بسیج هنرمندان قدم‌های بزرگی در راستای ترویج و اشاعه روحیه بسیجی در حوزه فرهنگ برداشته شده است.
وی بر شرکت اعضای بسیج در دوره‌های آموزشی، گردهمایی‌ها و ... تاکید کرد و افزود: یک عضو بسیج باید با هر نوع سلاح چه سخت افزاری و چه نرم افزاری آشنا باشد تا بتوانند از این ابزار در مقابله با دشمنان به بهترین نحو استفاده کند.
در ادامه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر سر و سامان دادن به وضعیت بسیج اداره کل تاکید کرد و افزود: بسیج امروزه نقش مهمی را در جامعه به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر و جنگ نرم ایفا می‌کند.
وی بیان کرد: در تمام زمان‌های بحرانی این بسیج بوده که با اتخاذ روش صحیح و تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری کشور را از گرداب، انحراف، و نابودی نجات داده است.
انوشیروان پیشدار ولایت مداری را مهم‌ترین شاخصه یک بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: هر زمان که جامعه موازی با ولایت حرکت کرده است اهداف به خوبی محقق و بر مشکلات فائق آمده‌ایم و ماندن در این مسیر نیازمند بصیرت مداری است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول