اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری:

اسلامی کردن صنعت وظیفه سازمان بسیج کارگری است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری وظیفه بسیج کارگری را اسلامی کردن محیط کار و صنعت عنوان کرد.

اسلامی کردن صنعت وظیفه سازمان بسیج کارگری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا لایق حقیقی ظهر امروز در سومین روز از چهارمین همایش نقش شجره طیبه صالحین در کار و تولید در مشهد اظهار داشت: ترویج فرهنگی دینی جهت رفتار سازی در جامعه کارگری، نهادینه کردن فرهنگ مسئولیت‌پذیری با استفاده از بسیج در جامعه کارگری، توسعه سامانه فرهنگی و ساختار سازمان بسیج در جامعه کارگری و تقویت و توسعه کارآمدی قشر در تولیدات اقتصادی با بهره گیری از فرهنگی بسیج از جمله راهبردهای سازمان بسیج کارگری است.
وی درباره عملیاتی کردن راهبردهای سازمان بسیج کارگری نیز گفت: کمک به دولت در جهت ارتقای کمی و کیفی تولید در برنامه پنجم توسعه در عرصه تولید و صنعت، تقویت و توسعه وجدان کار، توسعه پدافتند غیر عامل در عرصه تولید و صنعت، ایجاد فضای رشد و بالندگی و خلاقیت و ابتکار به میزان 25درصد نسبت به وضع موجود بسیج در عرصه های تولید و صنعت را ازجمله برنامه ها برای عملیاتی کردن راهبردهای این سازمان عنوان کرد.
لایق حقیقی با اشاره به این مطلب که اقتصاد اسلامی بهترین الگوی اقتصادی در دنیا است، اظهار داشت: امروز نظام اقتصادی امریکا از بین رفته و بنا به گفته مقام معظم رهبری بهترین الگوی اقتصادی، اقتصاد اسلامی است که ما نباید بگذاریم به آن لطمه وارد شود.
وی گفت: کار ما در طرح‌های صالحین آماده سازی انسان برجسته در میدان رزم و دارای بنیه قوی فرهنگی و خودجوش در عرصه سیاست و توانا در تبلیغ دین است.
وی با اشاره به سخنی از فرمانده سپاه در خصوص طرح صالحین گفت: طرح صالحین اقدام محوری عمده و اساسی است که رده‌های مقاومت بسیج در راستای ارتقاء سطح بصیرت و معنویت بسیجیان باید انجام دهند که این همان 70درصد کار مهمی است که سازمان بسیج باید در سطح گسترده انجام دهد.
وی هدف از طرح صالحین را تربیت انسان مومن، بصیر، توانمند و انسجام بخشی به برنامه‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی بسیجیان، ارتقا سطح معرفتی بسیجیان و افزایش مهارت‌های آموزشی و تربیتی عنوان کرد.
مسئول سازمان بسیج کارگری با اشاره به سیاست‌های مورد نظر در طرح صالحین نیز گفت: حاکمیت بخشی کیفیت و اثر بخشی بر تمام مراحل برنامه‌ها، تمرکززدایی و واسپاری امور به بسیجیان مستعد و نخبه‌گرایی و اولویت توجه به استعدادهای درخشان، اعتمادسازی در جمعیت هدف بویژه بسیجیان و جلب مشارکت و همکار آنها را از جمله سیاست‌های مورد نظر طرح صالحین دانست.
به گفته وی در دنیا دو جبهه شرک و کفر وجود دارد که این دو جبهه در میدان های علمی، قدرت نظامی، سیاست و اقتصاد وارد عمل شده و عرض اندام می‌کنند.
لایق حقیقی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بایک مدیرت دقیق و درست و با چینش دقیق به مبارزه با این جریان‌های انحرافی وارد عمل شده اند.
وی با اشاره به این مطلب که در زمینه علم در کشور کار به جایی رسیده که ما بیش از 800 نوع مواد شیمیایی و تجهیزات خاص و داروهای ضد سرطان را تولید می‌کنیم، تصریح کرد: الان در زمینه علمی در دنیا رقیب جدی و بزرگی برای کشورهای غربی شده‌ایم و همچنین در دنیای علم، کشور با نهضت نرم‌افزاری رهبری حرکت‌های قوی و چشمگیری انجام داده است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول