اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد:

اعزام خواهران بسیجی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته خواهران بسیجی برای بازدید از مناطق جنگی به جنوب کشور به ویژه اهواز اعزام می‌شوند.

اعزام خواهران بسیجی به مناطق جنگی
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهمن‌‌ماه سال جاری حدود 22 هزار نفر از دختران و بانوان بسیجی به مناطق جنگی جنوب کشور به ویژه اهواز اعزام می‌شوند تا از نزدیک با مناطق جنگ‌زده و محل عملیات‌های مختلف رزمندگان اسلام آشنایی پیدا کنند.
وی افزود: کاروان‌های متعددی به همراه روحانیان و سخنرانان متبحر برای اعزام خواهران ولایت‌مدار و انقلابی به مناطق جنگی تدارک می‌یابد تا این افراد با حضور یافتن در مناطق مذکور بر رشادت‌ها و مرارت‌های روا شده بر فرزندان ملت شهادت دهند همچنین از طریق همراهی سخنران‌ها با جزییات عملیات‌های مختلف و سلحشوری‌های جوانان در آن روزهای دلهره‌آور وقوف پیدا کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: بانوان بسیجی از این قبیل برنامه‌های فرهنگی سپاه به شکل بی‌نظیر و کم‌سابقه‌ای استقبال به عمل می‌آورند و افراد زیادی برای ثبت‌نام و شرکت در این برنامه‌های معنوی به مسئولان مربوطه مراجعه می‌کنند از این رو تا جایی که امکان‌پذیر است برای حضور همه علاقه‌مندان امکانات لازم فراهم می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در جامعه محسوب می‌شود، ادامه داد: دختران و زنان جوان بعد بازگشت از این سفر معنوی تا حدود زیادی دچار تحولات روحی و اخلاقی می‌شوند چرا که فضای حاکم بر مناطق مرزی و جنگ‌زده یادآور شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
عدلی در ادامه با بیان اینکه انقلاب میراث شهدای جنگ تحمیلی است، بیان کرد: زنان و دختران جوان باید با ارتقای سجایای اخلاقی و رعایت حجاب خود در راستای صیانت از آرمان‌های شهدا گام بر می دارند چرا که امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با به کار بستن ترفند‌های مختلف به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و نسل انقلاب هستند همچنین برای ایجاد انحراف اخلاقی در جامعه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری می‌کنند.
مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی به برگزاری برنامه‌های مختلف برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: حتی در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور سپاه شهدا برای بانوان کارگاه‌های آموزشی در سطوح مختلف برگزار می‌کند و به شبهه‌های آنها در زمینه علوم دینی، الزامات حجاب و ... پاسخ داده می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول