اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت خبر داد:

شناسایی 8 شرکت گیلانی در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشت گفت: در جریان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان، اخیرا هشت شرکت در گیلان کشف و شناسایی شده که بیشترین اعتبارات را از بانک‌های این استان گرفته بودند.

شناسایی 8 شرکت گیلانی در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه اگر کسی با انبیا و اولیای خدا در حال جنگ باشد قابل دوست داشتن نیست، اظهار داشت: محبت باید در سایه محبت خدا باشد.
وی ادامه داد: به عنوان یک مسلمان نمی‌توانیم فرد شراب‌خوار، سارق، کم‌فروش، کسی که نماز نمی‌خواند، روزه نمی‌گیرد و مقدسات دین را محترم نمی‌شمارد، دوست داشته باشیم.
خطیب جمعه رشت با تصریح بر اینکه دوستی ما باید در دایره دوستی با خداوند باشد، افزود: دوست داشتن دوستان خدا و دشمن داشتن دشمنان خدا خط قرمز ماست.
وی با بیان اینکه خداوند توبه‌کنندگان را دوست دارد، ابراز داشت: خداوند پرهیزکاران و خویشتن‌داران را دوست دارد و ما نیز باید اینها را دوست بداریم.
قربانی افراد جهادگر در راه خدا را مورد قبول آفریدگار دانست و اذعان داشت: مقام شهدای دفاع مقدس از بسیاری بقاع متبرکه بالاتر است زیرا رزمندگان به امر ولی امر مسلمین به جبهه رفتند و خداوند صابران را دوست دارد.
وی صبور بودن را از سرمایه‌های عظیم خواند و تصریح کرد: فرد صبور در اخلاق اسلامی نیز دارای مقام والاست و مومن باید دارای باطنی اصلاح شده باشد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خداوند عده‌ای را دوست ندارد، افزود: خداوند تجاوزگران به حقوق دیگران و ستمگران و خودبرترها را دوست ندارد و کسی که به مال مردم خیانت کرده و 3 هزار میلیارد تومان را ربوده است، مورد توجه خداوند نیست و خدا او را دوست ندارد.
وی به سفر اخیر محسن اژ‌ه‌ای به گیلان اشاره کرد و گفت: در این سفر هشت شرکت در جریان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان در گیلان کشف و بزرگ‌ترین اعتبارات از بانک‌های این استان گرفته شد.
قربانی بر ضرورت پاکسازی عوامل نفوذی در اداره‌های گیلان تاکید کرد.
وی به جریانات اخیر بین شورا و شهرداری رشت و نیز تجمع اعتراض‌گونه مردم نسبت به احداث کارخانه آسفالت در داخل شهر کومله لنگرود اشاره کرد و اظهار داشت: مردم زیادی به دفتر و منزل بنده مراجعه می‌کنند که دارای مشکل هستند.
امام جمعه رشت اضافه کرد: مشکلات مردم را به مدیریت ارشد استان و دیگر مدیران منتقل می‌کنم ولی کارها به افراد بی‌تجربه محول می‌شود.
قربانی با تاکید بر اینکه استاندار باید وقت بیشتری برای برطرف کردن مشکلات مردم بگذارد، تصریح کرد: انتظار ما از مدیریت استان این است که سفرهای خود را کاهش دهد و فرصتی برای فکر کردن و ارائه راه حل داشته باشد و پیشگیری کند.
وی یادآور شد: امیدوارم به تذکرات بنده توجه شود و تلاش می‌کنم برخی از مسائل را برطرف کنم ولی اگر ببینیم جامعه به بی‌طرفی می‌رود که نظام مورد خدشه قرار می‌گیرد آن عمل می‌کنم.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و اذعان داشت: امروز بهار کشورهای عربی در حال به نتیجه رسیدن است و بهار کشورهای غربی نیز به نتیجه می‌رسد.
وی ابراز داشت: بی‌عدالتی، تحقیر مردم، نرسیدن به وضعیت نابسامانی کارتن خواب‌ها و بیچارگان و بالا بودن قیمت‌ها دنیا را به انفجار می‌کشاند.
قربانی با بیان اینکه بهار عربی و غربی نوید انفجار کفر جهانی را می‌دهد، متذکر شد: این قیام‌ها نویدبخش ظهور امام عصر (عج) است.
وی با اشاره به مرگ قذافی بیان داشت: قذافی 43 سال با اندیشه‌های پوچ خود بر لیبی حکومت کرد و برخی از سران کشورهای غربی برای چپاول نفت لیبی به این کشور سفر کردند و مردم لیبی باید راه عمرمختار را در پیش بگیرند.
خطیب جمعه رشت درباره استقبال مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر کسی می‌خواهد زمامدار صالح را ببیند به مقام معظم رهبری توجه کند و خدا را شکر که چنین رهبری داریم.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول