اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه میبد:

219 نفر در مسابقات قرآن کریم میبد شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره اوقاف و امور خیریه میبد گفت: در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم میبد 219 نفر از خواهران و برادران شرکت کردند.

219 نفر در مسابقات قرآن کریم میبد شرکت کردند
داود ابراهیمی مجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: رقابت‌های سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 60 نفر از برادران و 159 نفر از خواهران حافظ و قاری قرآن در میبد برگزار شد.
وی افزود: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در شهرستان میبد برگزار شد.
ابراهیمی مجد، رشد و تعالی معرفت دینی و انس با قرآن کریم در جامعه به ویژه در میان نسل جوان و نوجوان را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد و گفت: در این دوره از مسابقات قرآن کریم 36 نفر در گروه سنی شکوفه‌ها و 24 نفر در گروه سنی بزرگسالان در شهرستان میبد به رقابت پرداختند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآن کریم 17نفر در گروه سنی شکوفه‌ها و 9 نفر در گروه سنی بزرگسالان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.
ابراهیمی مجد ادامه داد: در این دوره از مسابقات برادران زیر 16 سال در رشته‌های یک جزء، 2.5 جزء، پنج جزء، 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم ، قرائت و ترتیل و برادران بالای 16 سال در رشته‌های حفظ 10جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت و ترتیل رقابت کردند.
وی همچنین از حضور 159 نفر از خواهران در این دوره از رقابت‌ها خبر داد و افزود: در این دوره از مسابقات قرآن کریم 81 نفر در گروه سنی شکوفه‌ها و 78 نفر در گروه سنی بزرگسالان در شهرستان میبد به رقابت پرداختند.
ابراهیمی مجد عنوان کرد: در این دوره از مسابقات 27 نفر در گروه سنی شکوفه‌ها و 18 نفر در گروه سنی بزرگسالان در رشته‌های حفظ،قرائت و ترتیل قرآن کریم رتبه برتر را کسب کردند.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات قرآن کریم خواهران زیر 16 سال در رشته‌های یک جزء، 2.5 جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء،حفظ کل قرآن کریم، ترتیل و قرائت شرکت کردند و خواهران بالای 16 سال نیز در رشته‌های 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت و ترتیل به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول