اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی خبر داد:

حضور ویژه نونهالان در مسابقات قرآن خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از برنامه‌‌های ویژه این ستاد برای حضور نونهالان زیر هفت سال در این دوره از مسابقات خبر داد.

حضور ویژه نونهالان در مسابقات قرآن خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سعید آخوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته‌های سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم آمادگی کامل خود را برای حداکثری در این مسابقات اعلام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در چند روز گذشته با تمام کمیته‌های شرکت‌کننده در مسابقات این دوره جلساتی برگزار شده است، ادامه داد: امیدوار هستیم تا با آمادگی کامل روند رو به رشدی را در این دوره از مسابقات با حضور حداکثری و شکوفایی تمام اقشار و اصناف داشته باشیم.
وی ادامه داد: حضور حافظان، قاریان و مرتلان کودک در مسابقات سنوات گذشته بسیار محسوس بوده و امیدواریم براساس این توافقنامه و با دعوت از مهدالرضاهای آستان قدس رضوی، مهدهای سازمان بهزیستی و مهدهای زیر نظر اداره‌کل ارشاد و مهدهای دارای مجوز از سازمان تبلیغات، گام موثری برای ترغیب این کودکان در آینده قرآنی کشور برداشته شود.
آخوندی با اشاره به حضور موثر کمیته رسانه اظهار داشت: براساس جلسه مشترک بین کمیته رسانه و دبیرخانه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بنا شد تا مراسم افتتاحیه، فینال مسابقات به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه قرآن پخش شود.
آخوندی افزود: همچنین برنامه‌ریزی خاصی برای موسسات و کانون‌های قرآنی سطح استان توسط اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌بینی شده است.
مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به نشست کمیته ادارات بیان داشت: براساس تفاهمنامه‌ای که با معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان صورت گرفته، برنامه ویژه‌ای برای نونهالان قرآنی زیر هفت سال که غالبا در مهدهای کودک‌ قرآنی حضور دارند، صورت گرفته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول