اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

65‌هزار اصفهانی در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری باید 65‌هزار اصفهانی در مسابقات قرآنی شرکت کنند و به ارزیابی توانایی‌ها و استعداد‌های خود در این زمینه بپردازند.

65‌هزار اصفهانی در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند
حجت‌الاسلام عبدالحسین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال جاری سهمیه تمام استان‌ها برای برگزاری مسابقات قرآنی به میزان بسیاری افزایش یافته و متولیان اجرای این برنامه‌ها باید از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها به صورت مطلوب استفاده کنند.
وی به ضرورت رشد و توسعه برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه افزود: تمام مردم باید به سوی قرآن و موضوعات مربوط به آن جذب شوند و برگزاری این مسابقات در میان اقشار مختلف جامعه در تحقق این موضوع نقش موثری دارد.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به افزایش سهمیه اصفهان برای برگزاری این مسابقات در سطح استان تصریح کرد: تا پایان سال جاری باید 65‌هزار اصفهانی در مسابقات قرآنی شرکت کنند و به ارزیابی توانایی‌ها و استعداد‌های خود در این زمینه بپردازند.
وی به سهمیه تمام استان‌های موجود در سطح کشور در راستای این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر سهمیه در نظر گرفته برای این موضوع افزایش یافته و تا پایان سال جاری باید یک میلیون نفر از سراسر کشور در مسابقات قرآنی شرکت کنند.
مرادی با اشاره به متولی اجرای برنامه‌های قرآنی تاکید کرد: ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور متولی برگزاری مسابقات قرآنی هستند و در حال حاضر رشد و گسترش این مسابقات در سطح جامعه از مهمترین اهداف این قشر از جامعه محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: در سال گذشته 5هزار اصفهانی در این مسابقات شرکت کرده‌اند، اما در سال جاری سهمیه استان در راستای این موضوع به صورت 100 درصدی افزایش یافته است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان باید بستر‌ها و زمینه‌های گرایش افراد را برای شرکت در این برنامه‌ها فراهم کنند، بیان کرد: فرهنگ استفاده از قرآن در زندگی باید در سطح جامعه نهادینه شود و این موضوع با توجه ویژه مسئولان نسبت به اجرای برنامه‌های قرآنی تحقق می‌یابد.
وی گفت: در سطح استان تعداد شرکت‌کنند‌گان در مسابقات قرآنی سال جاری نسبت به سال گذشته 60هزار نفر افزایش یافته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول