اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

شرایط اجرای پرونده الکترونیک سلامت در مازندران فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شرایط اجرای پرونده الکترونیک سلامت در مازندران فراهم شد.

شرایط اجرای پرونده الکترونیک سلامت در مازندران فراهم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدصادق رضایی شامگاه پنجشنبه در دومین همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در ساری بیان داشت: با بهره‌گیری از این سامانه می‌توانیم خدمات مناسب‌تری به مردم استان ارائه کنیم.
وی با اشاره به برنامه‌های این مجموعه اظهار داشت: تحقق دولت الکترونیک، استقرار سازمان الکرونیک در دانشگاه، پیاده‌سازی بستر لازم برای راه‌اندازی دانشکده‌های مجازی از اهم فعالیت‌های این مجموعه است.
وی به برنامه‌های در دست اجرا اشاره کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب برای دورکاری، ایجاد پورتال خدمات برای ارائه خدمات مناسب به مردم، برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌ها به صورت مجازی از برنامه‌های در دست اقدام این مجموعه است.
رضایی با تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه فناوری اطلاعات در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، اضافه کرد: تمامی فعالیت‌های دانشگاه باید از بسترهای مناسب برخوردار باشند که این موضوع در این حوزه  باید فراهم می شود.
 مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر تعامل و همکاری بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: در حال حاضر همکاری خوبی بین دانشگاه‌های علوم پزشکی وجود ندارد و این ارتباطات می‌تواند در ارائه خدمات مناسب به مردم نقش مهمی داشته باشد.
رضایی برگزاری اینگونه همایش‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: در اینگونه همایش می‌توان چالش‌ها و مشکلات پیش روی مراکز فناوری اطلاعات را مطرح و راهکاری مناسب برای رفع آنها را بدست آورد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول