اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد:

ساخت 2 سالن تمرینی ورزشی برای روستاهای شوشتر

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از اعطای ساخت دو سالن تمرینی ورزشی در روستاهای شوشتر خبر داد و گفت: ساخت این دو سالن برعهده فرماندار است.

ساخت 2 سالن تمرینی ورزشی برای روستاهای شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید جعفر حجازی در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شوشتر اظهار داشت: روستاهای شهرستان شوشتر از استعدادهای بسیار زیادی برای پیشرفت برخوردار هستند و به این دلیل باید برای توسعه مسائل فرهنگی و ورزشی در این بخش تلاش کرد.
وی با اشاره به شرایط ورزشی در روستاهای شهرستان شوشتر گفت: فرماندار شهرستان با استعداد یابی در روستاها دو روستای شهرستان شوشتر که دارای مدال‌های ورزشی باشند را معرفی کند تا در اسرع وقت برای ساخت سالن تمرینی برای ورزشکاران شوشتری اقدام شود.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان خوزستان برای نحوه اختصاص اعتبار برای ساخت این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: برای اختصاص این اعتبارات برای ساخت این سالن‌های تمرینی اعتبار مورد نیاز از طرف دولت تامین شده و زمین نیز از طرف اهالی اهدا می‌شود و سپس عملیات ساخت و ساز آغاز خواهد شد.
حجازی تاکید کرد: متولی ساخت و ساز در این باره اداره کل تربیت‌بدنی خوزستان خواهد بود و باید تلاش کرد تا پروسه استعدادیابی و اهدای زمین در کمترین زمان ممکن طی شود.
رئیس شورای اداری استان خوزستان بیان کرد: شهرستان شوشتر از نظر دامداری، کشاورزی و نیروی جوان دارای استعدادهای بسیار خوبی است و به این دلیل باید کوشید تا با رساندن امکانات به مردم شرایط را برای توسعه وضعیت موجود فراهم کنیم.
شهرستان شوشتر با داشتن 195 روستا و بیش از 250 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است که از نظر کشاورزی و دامداری در خوزستان شهره است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول