اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زیراب مازندران:

روند ساخت سالن ورزشی در زیراب مازندران کند است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زیراب گفت: ساخت سالن ورزشی مصوب هیئت دولت در زیراب مازندران به کندی پیش می‌رود.

روند ساخت سالن ورزشی در زیراب مازندران کند است
نرگس کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه ورزش و حمایت از ورزشکاران نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه محسوب می‌شود، گفت: شهرستان سوادکوه و شهر زیراب از کمبود امکانات و سالن‌های ورزشی رنج می‌برد.
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با تاکید بر اینکه وجود یک سالن ورزشی جواب ظرفیت ورزشی شهر زیراب را نمی‌دهد، عنوان کرد: ساخت سالن ورزشی مصوب هیئت دولت در زیراب از برنامه عقب است و به کندی پیش می‌رود.
وی یادآور شد: اصرار ما برای ساخت سالن ورزشی مصوب سفر هیئت دولت اختصاص بخشی از هزینه ساخت به خرید زمین بوده است تا در مکان مناسب‌تری اقدام به احداث سالن چند منظوره شود.
کمالی با اشاره به اختصاص 500 میلیون ریال برای احداث دیواره حفاظتی سالن ورزشی مصوب سفر هیئت دولت در زیراب خاطرنشان کرد: اگر بخشی از هزینه ساخت به خرید زمین اختصاص می‌یافت لزومی به اختصاص بودجه برای دیوار حفاظتی در خارج از شهر نبود.
این مسئول از برگزاری جلسات مختلف با هیئت‌های ورزشی شهر زیراب خبر داد و متذکر شد: عدم حمایت از هیئت‌های ورزشی باوجود ظرفیت‌های فراوان ورزشی در این شهر از دغدغه‌های مشترک هیئت‌های ورزشی سوادکوه است.
وی از ادارات و نهادهای مختلف خواست در تاسیس و راه‌اندازی مصوبات مختلف با استفاده از نظرات کارشناسی اقدام شود تا شاهد هزینه‌های اضافی برای آن نباشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول