اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی؛

نخستین سالن ورزشی بانوان بهشهر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: نخستین سالن ورزشی بانوان شهرستان بهشهر طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

نخستین سالن ورزشی بانوان بهشهر به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، با حضور امیر پریچهره مدیر کل ورزش و امور جوانان مازندران، مریم کیومرثی معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر و جمع زیادی از مسئولان و بانوان بهشهر، نخستین سالن ورزشی بانوان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
این سالن که در اداره تعاون روستایی بهشهر مستقر است در واقع سوله و انبار چند هزار تنی محصولات کشاورزی بود که به‌دلیل بلااستفاده بودن با نظر مسئولان مربوطه و تجهیز آن با اعتباری که به گفته خود آنها به 50 میلیون تومان می‌رسد تبدیل به سالن ورزشی شده است.
البته افتتاح سالن ورزشی بانوان در اداره تعاون روستایی با سوالات زیادی همراه است، به ‌ویژه مسائل حاشیه‌ای که شاهدیم برای در اختیار قرار دادن آن به ورزش بهشهر معاملاتی هم صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به تلاش برای جذب یکی دو نفر از اقوام رئیس اداره تعاون روستایی و شراکت افراد معلوم‌ الحال در این پروژه اشاره کرد.
یکی از نکات قابل توجه این افتتاحیه نصب بیش از 10 پارچه تبریک و خیرمقدم از سوی اداره تعاون روستایی بود در حالی که خبری از حتی یک پارچه یا بنر به نام اداره ورزش و جوانان بهشهر به چشم نمی‌خورد.
به هر حال سالن ورزشی بانوان بهشهر به گفته احمد علی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در راستای توجه به اصل حجاب و عفاف تجهیز شده، اما کاش سوله‌ای که چند سالی بلااستفاده مانده بود تبدیل به چنین فضایی می‌شد و زمانی که بوی سیاست و رنگ انتخابات همه جا را گرفته است چنین اتفاقی نمی‌افتاد.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در بخشی از سخنان خود با اشاره به رده بندی فضاهای ورزشی شهرستان‌های استان در سال 87، بیان داشت: در این سال شهرستان بهشهر از بین 17 شهرستان استان در رتبه 13 قرار داشت، اما اکنون به رتبه پنجم رسیده این آمار در حالی اعلام شد که رتبه بهشهر از نظر فضاهای ورزشی در بین شهرستان‌های استان پایین‌تر از این آمار است به‌طوری‌که نیاز به بیش از50 سالن و زمین ورزشی دارد.
وی یکی از دغدغه‌های ورزش بهشهر را نداشتن پارک بانوان عنوان کرد و از قاسم جعفری شهردار بهشهر قول گرفت تا به زودی ترتیب احداث پارک اختصاصی بانوان را بدهد و امیدواریم این قول‌ها پس از حداقل سه قول عملی نشده قبلی نباشد و آقایان فقط مسئولیت ساخت پارک را به شهرداری ندهند.
محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر هم در سخنانی  با بیان اینکه هزینه‌های ورزشی یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و ماندگار  از بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند، گفت: ‌برنامه‌های بهتری برای افزایش فضاهای ورزشی شهرستان تدارک دیده شود.
بهترین بخش سخنرانی مراسم افتتاح نخستین سالن ورزشی بانوان اختصاص به مدیرکل ورزش و جوانان استان داشت که با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) که به نام روز دختران نامگذاری شده، از تلاش همه آنهایی که برای افتتاح سالن بانوان تنها به نفس کار و خدمت خالصانه می‌اندیشند قدردانی کرد.
امیر پریچهره از بانوان بهشهری خواست تا قدر این فرصت را بدانند، سالن را خالی نگذارند، تمرینات ورزشی خود را مستمر انجام دهند تا آقایان از فضای خالی استفاده نکنند.
این مراسم با آوای موسیقی محلی و تقدیم هدیه نقدی از سوی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه به 10 نفر از بانوانی که نام مبارک حضرت معصومه(س) را داشتند، پایان پذیرفت.
جامعه ورزشی بهشهر امیدوار است نماینده شهرشان همان‌گونه که به راحتی می‌تواند برای تجهیز یک سالن کوچک 50 میلیون تومان اعتبار جذب کند برای سالن چند منظوره شهید هاشمی‌نژاد که 20 سال است نیمه کاره بیخ گوش اداره ورزش و جوانان استخوان خرد می‌کند، فکری کند و با تامین واقعی500 میلیون تومان برای تکمیل این سالن، دل حدود 200 هزار بهشهری را شاد کند.
انتهای پیام،/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول