اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل‌ ارشاد زنجان:

زیر سئوال بردن خدمات دولت خیانت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: زیر سئوال بردن برخی خدمات از جمله احداث مصلی از سوی برخی نشریات، خدمت نیست بلکه خیانت است.

زیر سئوال بردن خدمات دولت خیانت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر کشو ایران در یک مقطع زمانی خاصی قرار دارد و افراد ارزشی زیادی خون خود را برای آبیاری نهال نوپای انقلاب اسلامی اهدا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه اگر فعالیت‌ها، ایده و آرمان جامعه با ایده و آرمان شهدا سنخیت نداشته باشد، جامعه به سوی تعالی گام برنداشته و مسیر درستی را طی نمی‌کند، افزود: امنیت کنونی جامعه در اثر ریخته شدن خون شهدا به دست آمده است که باید از آن به نحو مطلوبی صیانت کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: خبرنگاران تاریخ‌ساز هستند چرا که جمله‌بندی‌ها و نوشته‌های این قشر موجب می‌شود، تا نسل آینده و آیندگان جامعه نسبت به این مسایل تعمق داشته و از آن بهره‌برداری کنند.
وی با اشاره به اینکه من همواره از نشریات دفاع می‌کنم، افزود: در نشریات انسان‌های وارسته‌ای فعالیت می‌کنند که شبانه‌روز تلاش می‌کنند، اما در برخی از نشریات افراد ماجراجویی هستند که جامعه را با چالش مواجه کرده و سیاه‌نمایی می‌کنند، چرا که به دنبال منافع  شخصی خود هستند که نشریات هم از این افراد ناراحت هستند.
سهندی با بیان اینکه دستاوردهای مثبت دولت در برخی نشریات مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آیا تاکنون هیچ خدمتی از سوی دولت ارائه نشده است، که قابل ارائه باشد.
وی با اشاره به تاکیدات استاندار زنجان در احداث هفت فرهنگسرا در هفت شهرستان استان، بیان داشت: این امر از تاکیدات مقام عالی استان است هر یک از این فرهنگ‌سرا‌ها در 4 هزار متر مربع برای بانوان ساخته  شود که  این امر فرصت مناسبی برای استان محسوب می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: عدم توجه به دستاوردها و فعالیت‌های دولت در استان و یا زیر سئوال بردن برخی خدمات از جمله احداث مصلی از سوی برخی نشریات، خدمت نیست بلکه خیانت است.
وی با بیان اینکه نادیده گرفتن دستاوردها توان گفتمان و چانه‌زنی مسئولان را برای اخذ اعتبارات و ادامه فعالیت دچار مشکل می‌کند، افزود: همه ما همانند اعضای یک خانواده‌ایم که باید در راستای ایجاد جوی سالم در استان تلاش کنیم.
سهندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره مدها متان در زنجان، یادآور شد: این جشنواره از سوم تا ششم آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود، که باید با پوشش مناسب خبری موجب ماندگاری آن در ذهن افراد شرکت کننده باشیم.
وی با اشاره به اینکه انسان موجودی با قابلیت‌های مختلف است که همواره در معرض آزمون قرار دارد، تصریح کرد: باید از لحظات مختلف زندگی بهره‌برداری لازم را کرده و زمینه هدایت خویش را با توجه به قرآن و مبانی آن و هدایت پیامبران فراهم کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: باید برای برگزاری مطلوب جشنواره در استان تلاش کرده و میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان در جشنواره باشیم.
وی بر لزوم توجه به نکات مثبت و منفی در دستاوردهای دولت تاکید کرد و گفت: جامعه بدون نقد جامعه‌ای محکوم به شکست است.
سهندی با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان با ابراز ناخرسندی با برخی حاشیه‌ها در این زمینه، افزود: ضروری است در برگزاری این جشنواره به ابعاد معنوی آن نیز توجه شده و در سال‌های آینده بعد معنوی پررنگ‌تر باشد.
وی یادآور شد: برخی حرکت‌ها در حاشیه برگزاری این جشنواره به چشم می‌خورد که سنخیتی به اهداف کلی جامعه نداشت که امیدواریم هنرمندان استان به این موضوع توجه کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول