اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

خدمات دولت موجب توسعه کوهبنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: خدمات و اقدامات دولت موجب توسعه شهرستان کوهبنان می‌شود.

خدمات دولت موجب توسعه کوهبنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی در دومین جلسه شورای جوانان و نخبگان بسیجی شهرستان کوهبنان با تبریک هفته دولت به گوشه‌ای از خدمات انجام گرفته توسط دولت مردمی و عدالت‌محور اشاره و اظهار داشت: با خدمات انجام شده شاهد توسعه شهرستان کوهبنان هستیم.
وی گفت: تعهد، شهید پروری، عارف پروری، پاک‌دامنی و غنای فرهنگی از مهم‌ترین ویژگی‌های مردم کوهبنان است و امینیت و فرهنگ این شهرستان در رتبه برتر قرار دارد و با خدمات ارزشمند در حال اجرا در شهرستان شاهد رونق اقتصاد در این منطقه هستیم.
متقی خاطرنشان کرد: لازمه پویا بودن این است که از تمام افکار و اندیشه‌ها استفاده شود و اگر در جامعه‌ای خلاق‌ترین مدیر بر مسندی باشد، بعد از مدتی خالی از فکر می‌شود و نیاز دارد از افکار و اندیشه‌های دیگران استفاده کند و در این راستا یکی از اقدامات دولت عدالت‌محور استفاده از وجود مشاوران و به ویژه مشاوران جوان باشد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی مانند نگین انگشتری در جهان می‌درخشد و این هم به برکت رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری است و به برکت همین اساس مهم و در زیر سایه منویات این بزرگوار دولت‌مردانی سختکوش و خستگی‌ناپذیر در حال فعالیت هستند و شاهد پیشرفت در تمام عرصه‌ها به ویژه نانو تکنولوژی، هسته‌ای، دفاعی، علمی، سلول‌های بنیادین هستیم.
محمدرضا توکلی فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان گفت: فکر و جوانی از جمله نعمات الهی است که باید به خوبی از آن استفاده شود و این امر همیشه از طرف مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته به گونه‌ای که این بزرگوار جوانان را به داشتن بصیرت سفارش می‌‌کند و اکثر مواقع از نظرات و افکار جوانان استقبال می‌کنند.
در ادامه این مراسم پس از نظرات حاضران در جلسه مقرر شد، کمیته‌های تخصصی امور جوانان هر 15 روز یک بار تشکیل و در آن جلسات در زمینه اشتغال با رویکرد مشاغل آزاد و ازدواج آسان جوانان بیشتر بحث شود.
به گزارش فارس، دومین جلسه شورای جوانان و نخبگان بسیجی شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول بسیج دانشجویی، نمایندگانی از دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان، کارآفرینان،دانش‌آموزان، اساتید جوان دانشگاه، کشاورزان و دامداران نمونه در سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول