اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

900 واحد صنعتی در فارس استاندارد هستند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی تلاشگران عرصه تولید و صنعت بیش از 900 واحد صنعتی در استان فارس دارای درجه استاندارد شدند.

900 واحد صنعتی در فارس استاندارد هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در جمع صنعتگران نمونه استان فارس اظهار داشت: برای ارتقای تولید داخلی و افزایش صادرات از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود استان فارس استفاده شود.
صادق عابدین خاطرنشان کرد: بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی در استان فارس زیر پوشش استاندارد بوده و دارای کیفیت بالا هستند.
وی با اشاره به اینکه انتظار مصرف کننده از کالاهای با کیفیت بالا است، افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی برای جلب رضایت مصرف کننده با اجرا و رعایت استانداردهای جهانی نسبت به ارائه محصول اقدام کنند.
استاندار فارس اضافه کرد: برای کاهش مصرف انرژی باید صنایعی وارد کشور شود که به سوخت کمتری نیاز داشته باشند.
صادق عابدین تصریح کرد: در اجرای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهاد اقتصادی از کالاهای دارای استاندارد و با کیفیت که قابل رقابت با بازارهای جهانی باشند باید استفاده شود.
وی استفاده از تولیدات داخلی و با کیفیت را از سوی ادارات دولتی الزامی دانست و گفت: واحدهای صنعتی باید فعالانه وارد عرصه تولید شده تا فرمان مقام معظم رهبری در کشور به ویژه در استان فارس اجرایی شود.
استاندار فارس اضافه کرد: در مسیر بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا باید به گونه‌ای عمل شود که نیاز بازارهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به کالاهای ایرانی افزایش یابد.
صادق عابدین با تاکید بر اینکه ورود کالاهای با کیفیت به کشور خوب است اما کافی نیست تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان صنعتگران توانمند و جوان ایرانی در تولید محصول صنعتی، نیاز کشور به محصولات خارجی باید به تدریج کاهش یابد و استفاده از کالاهای ملی در اولویت قرار گیرد.
در پایان 12 نفر از تولیدکنندگان واحدهای صنعتی استان فارس طی مراسمی تقدیر شدند.

انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول