اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

استاندارد شرط مشتری‌مداری است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استاندارد شرط لازم برای حفظ کیفیت و مشتری‌مداری است.

استاندارد شرط مشتری‌مداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در همایش ملی استاندارد در این استان با گرامیداشت روز جهانی استاندارد، اظهار کرد: رعایت استاندارد در تولید و صادرات تضمین‌کننده منافع تولیدکننده و حقوق مصرف‌کننده داخلی و خارجی است.
وی شرط لازم برای حفظ کیفیت و مشتری‌مداری را استاندارد دانست و افزود: سود حاصل از رعایت استاندارد برای تولیدکنندگان بیش از مصرف‌کنندگان است.
عنابستانی در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد در این استان باید نهادینه شود، عنوان کرد: در زمینه استاندارد‌سازی و آشنایی مردم با محصولات و کالاهای استاندارد باید بیشتر تلاش و فرهنگ‌سازی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم باید از ضرورت و نیاز محصولات استاندارد بیشتر اطلاع پیدا کنند، گفت: آشنایی مردم با مقررات استاندارد و مضرات استفاده از کالاهای غیر استاندارد موجب می‌شود تا التزام تولیدکنندگان به تولید کالاهای کیفی و استاندارد بیش از پیش افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: اگر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در راستای مقررات استاندارد و خصوصیات کالاهای استاندارد در جامعه صورت نگیرد مردم در این زمینه آگاهی پیدا نمی‌کنند، بنابراین باید انواع وسایل و ابزارهای کمک آموزشی برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد بکارگرفته شود.
عنابستانی با بیان اینکه خرید کالاهای استاندارد باید به عنوان اولویت نخست بیشتر پیگیری شود، گفت: باید جایگاه استاندارد در کشور را جدی گرفت.
وی تأکید کرد: ضامن اصلاح الگوی مصرف ارایه الگوهای خوب و نظارت بر این الگوهاست که موسسه استاندارد یکی از ارکان الگودهی و شاخص‌گذاری در این زمینه است که خود نیز کار نظارت بر شاخص‌ها را به عهده دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بر تقویت جایگاه استاندارد، تاکید کرد و افزود: اگر بخواهیم در تولید به جایگاه مطلوبی برسیم باید جایگاه نظارتی را تقویت کنیم که تقویت کارشناسان از مهم‌ترین لوازم این امر است.
همایش روز جهانی استاندار امروز با حضور مشاور رئیس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی در شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام /ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول