اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آرد کیار:

رعایت استاندارد رمز پایداری تولیدکنندگان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آرد کیار گفت: احترام به حقوق مصرف‌کننده و رعایت آن رمز پایداری یک واحد تولیدی است.

رعایت استاندارد رمز پایداری تولیدکنندگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرزاد فتحی بعد از ظهر امروز در همایش ملی استاندارد در این استان اظهار داشت: امروزه بیش از هر زمان دیگری ضرورت رعایت استاندارد و حرکت در این چارچوب حس می‎شود.
وی افزود: اگر در گذشته به نشان استاندارد به‌عنوان یک نشان نمادین نگاه می‎شد، امروزه به‎عنوان جزوی لاینفک از نیازمندی‌های روزمره، زندگی همگان را با خود عجین کرده و دیدن این نشان ناخودآگاه حسی توام با اعتمادسازی و ایجاد امنیت و آرامش برای مصرف کننده به ارمغان می‎آورد.
فتحی با اشاره به شعار روز جهانی استاندارد در سال‎جاری که مزین به استانداردهای بین‌المللی اعتمادسازی جهانی است، گفت: استاندارد با تعریف حداقل‌ها نه تنها مانعی را پیش روی تولید نگذاشته بلکه در عرصه رقابت سالم هر میزان تولیدکننده به سمت ارتقای کیفیت اهتمام داشته باشد، علاوه بر اقبال عمومی مورد حمایت این نهاد بزرگ نیز خواهد بود.
نماینده مسئولان واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری احترام به حقوق مصرف کننده و رعایت آن را رمز پایداری یک واحد تولیدی برشمرد و گفت: با تلاش مجموعه کشاورزان و مسئولان جهاد کشاورزی در حال حاضر بستر خودکفایی در تولید گندم در این استان امکان‌پذیر شده است.
وی اضافه کرد: این در حالیست که نادیده گرفتن استانداردهای تعریف شده در امر تولید این محصول از یک سو و نبود استاندارد مورد نیاز برای تولید نان از سوی دیگر در حال حاضر شاهد تولید نانی بی‌کیفیت در این استان هستیم که این امر ضرروت نظارت جدی بر این بخش را می‎طلبد.
فتحی خاطرنشان کرد: برهمین اساس چنانچه بر روی اصلاح ارقام گندم این استان اقدام لازم صورت بپذیرد و همزمان با استفاده از علوم خاص، اصلاح آرد توسط افزودنی‌های مجاز و با نظارت متخصصان مربوط صورت بپذیرد امکان رفع این مشکل وجود دارد.
همایش روز جهانی استاندار امروز با حضور مشاور رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی در شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول