اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

ایجاد همدلی سازمانی وظیفه روابط عمومی‏هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ایجاد همدلی و اتحاد سازمانی بین واحدها و موسسات یکی از وظایف مهم روابط عمومی‏ها محسوب می‏شود.

ایجاد همدلی سازمانی وظیفه روابط عمومی‏هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‏های ادارات شهرستان فیروزکوه که با حضور شفیق مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏الملل استانداری تهران، برگزار شد، اظهار داشت: بهانه برگزاری این جلسه در واقع گفت‏وگو و هم‏اندیشی در ارتباط با مسائل مربوط به روابط عمومی‏ها با محوریت تشکیل شورای روابط عمومی است.
وی ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر از کسانی که مخلصانه در واحدهای روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: برای این عصر نام‏گذاری‏های زیادی صورت گرفته، اما به اعتقاد بنده با توجه به ویژگی‏های این زمانه می‏توان این عصر را به عصر سازمان‏ها و موسسات نام‏گذاری کرد.
وی در زمینه وظایف روابط عمومی‏ها عنوان داشت: روابط عمومی دارای وظایف برون‏سازمانی و درون‏سازمانی است.
افشارنادری در زمینه وظایف درون‏سازمانی روابط عمومی‏ها اظهار داشت: در زندگی شهری و ماشینی احساس، عاطفه و روابط زیر چرخ‏دنده‏های خشک ماشین لطمه دیده است و در این راستا ایجاد همدلی، اتحاد و عرق سازمانی بین واحدها و موسسات یکی از وظایف مهم روابط عمومی‏ها محسوب می‏شود.
وی تصریح کرد: روابط عمومی‏ها با احساس، عقل و بینش انسان‏ها سر و کار دارند و آنها می‏توانند نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند و برای پیشبرد اهداف سازمان در کنار مدیر آن موسسه ایده‏های جدید ارائه دهند.
وی با اشاره به وجه مشترک وظایف روابط عمومی‏ها عنوان کرد: روابط عمومی‏ها راه ارتباطی بین موسسات، سازمان‏ها و وزارتخانه‏ها با مردم هستند و در این راستا آنها باید عملکردها و خروجی‎‏های سازمان و موسسه را به افکار عمومی ارائه دهند و در این دوره با افکار عمومی حرکت کنند.
افشارنادری با بیان اینکه شرط تحقق این انتظارات تنها در صورتی عملی می‏شود که روابط عمومی‏ها در کارشان علاقه داشته باشند، اضافه کرد: همچنین روابط عمومی‏ها باید با بینش، علم، آگاهی در این حوزه فعالیت کنند و پیگیری مستمر داشته باشند.
وی تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت روابط عمومی‏ها و با همکاری مسئولان خدمات ارزشمند دولت برای مردم مطرح شود و آنها در جریان امور قرار گیرند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول