اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد:

اجرای 28 فاز پالایشگاهی در عسلویه

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: هم اکنون 28 فاز در پارس جنوبی در حال اجراست که ظرف 35 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای 28 فاز پالایشگاهی در عسلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشستی با شماری از دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه نیروگاه اتمی بوشهر سند افتخار و عزت ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 54 درصد میگوی کشور در استان بوشهر تولید می‌شود و ظرفیت حوضچه‌های پرورش میگو در استان به حدی است که می‌تواند ظرفیت تولید را به 80 درصد نیز برساند.
وی بیان کرد: بوشهر یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و این امنیت بهترین شاخص برای سرمایه‌گذاری در تمام زمینه‌ها است.
استاندار بوشهر گفت: حضور تمام نیروهای مسلح در استان یک امتیاز بزرگ است و این امر به عنوان یک ظرفیت بالا یکی از عوامل تامین امنیت در استان به شمار می‌رود.
جهانبخش اظهار داشت: سهم نیروی دریایی ارتش در این زمینه بیشتر است و توانسته است این استان را به جایگاه ویژه‌ای برساند.
وی اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان یکی از استان‌هایی که در عرصه ایران اسلامی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داده است با مردمانی غیور، متدین و مهربان در طول تاریخ برای ایران و جمهوری اسلامی مایه رحمت بوده است.
وی تصریح کرد: بوشهر استان عالم‌خیز و عالم پروری است که مرزداران آن سالیان سال با ایثار خود از مرزهای خلیج نیلگون فارس حراست کرده‌اند.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: فضای همدلی و صمیمیتی که امروز در استان بوشهر حاکم است موجب شده گام‌های توسعه‌ و پیشرفت در این استان با شتاب بیشتری برداشته شود.
جهانبخش با اشاره به وجود چهار منطقه ویژه اقتصادی در استان بوشهر اظهار داشت: در طول 13 سالی که از فعالیت پارس جنوبی می‌گذرد، دولت 70 هزار میلیارد تومان در پروژه‌های آن هزینه کرده و مقرر شده است در برنامه پنجم توسعه سالانه 20 هزار میلیارد تومان در این منطقه سرمایه‌گذاری شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون 28 فاز در پارس جنوبی در حال اجراست که ظرف 35 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه امسال 21 هزار میلیارد تومان در این راستا محقق شده است.
استاندار بوشهر یادآور شد: استان بوشهر امسال با کسب رتبه پنجم در اعتبارات تملک دارایی، بیشترین حجم فعالیت‌های عمرانی را در کشور داشته است و این حاصل یک تلاش جامع و خرد جمعی همراه با عقلانیت برای خدمت بیشتر در سایه وحدت و همدلی و هماهنگی است.
وی تصریح کرد: پاسداری از امنیت کشور، دستاوردهای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی، میراث امام راحل و شهدا، حمایت از ولایت فقیه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری از جمله مسئولیت‌های سنگین ارتش جمهوری اسلامی است.
 انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول