اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش شرکت ملی گاز صورت گرفت؛

کسب تقدیرنامه تعالی نظام پیشنهادها توسط پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر نظام مشارکت مجتمع پارس جنوبی از کسب تقدیرنامه تعالی نظام پیشنهادها توسط مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.

کسب تقدیرنامه تعالی نظام پیشنهادها توسط پارس جنوبی
محمدرضا مصلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در زمستان امسال با تولید حداکثری گاز برای تامین گاز مناطق سردسیر تلاش ویژه‌ای دارد و به حول و قوه الهی سالی موفق خواهیم داشت.
وی افزود: شورای همیاری و مشارکت مجتمع گازی همواره در راستای اهداف مجتمع تلاش زیادی کرده و بسیاری از موفقیت‌های پارس جنوبی حاصل تلاش این شوراست.
دبیر نظام مشارکت مجتمع پارس جنوبی از دریافت تقدیرنامه تعالی نظام پیشنهادها توسط مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در سومین همایش نظام پیشنهادها تقدیرنامه تعالی نظام پیشنهادها را از دستان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد.
مصلائی تصریح کرد: با توجه به ارزیابی به عمل آمده از سیستم پیشنهادهای شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز، یک شرکت موفق به دریافت تندیس، 7 شرکت تقدیر نامه، 13 شرکت گواهینامه دریافت کردند و 20 شرکت در هیچ یک از سطوح تعالی قرار نگرفتند، ضمنا تندیس زرین و سیمین به هیچ یک از شرکت‌ها تعلق نگرفت.
وی ابراز داشت: نظام پیشنهادهای شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از خردادماه 89 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و این موفقیت نشان دهنده تلاش و کوشش همکاران و توجه مسئولین بویژه مدیر عامل به مقوله نظام پیشنهادهاست.
مصلائی با اشاره به بازدید مهندس اوجی و مهندس کشکولی از دستاوردهای مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه نظام پیشنهادها افزود: مدیر عامل محترم شرکت ملی گاز و معاون ایشان از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و دستاوردهای شورای مشارکت مجتمع قرار گرفته و از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کردند.
وی اضافه کرد: در این همایش با توجه به اهمیت موضوع، پیشنهاد حذف تعمیرات اساسی تکمیلی پالایشگاه دوم از سوی سهیل رفیعی برای حاضرین ارائه شد.
مصلائی با تبریک این عنوان به کارکنان پارس جنوبی اظهار داشت: امیدواریم با دریافت پیشنهادهای مناسب از تمام همکاران، سطوح نظام تعالی پیشنهادها را به سطح تندیس در سال آینده ارتقاء دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول