اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاهش زمان تعمیرات اساسی محقق شد؛

افزایش تولید 305 میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر عملیات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش تولید 305 میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی خبر داد.

افزایش تولید 305 میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد عنایت‌اللهی در جشن پایان تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی با تولید بیش از 43 درصد گاز کشور نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.
مدیر عملیات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش 18 روزه تعمیرات اساسی در پارس جنوبی خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده بهینه از زمان همراه و با تلاش مضاعف پرسنل توانمند و متخصص، زمان تعمیرات اساسی سال 90 را 18 روز کاهش دادیم.
عنایت‌اللهی از افزایش تولید 305 میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی امسال را توانستیم با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های دقیق و حمایت‌های مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل مجتمع و شناخت توانمندی‌های سازندگان داخلی به پایان برسانیم و به افزایش تولید 305 میلیون متر مکعب گاز دست یابیم.
وی تصریح کرد: تعمیرات اساسی امسال با وجود محدودیت‌ها و مشکلات تحریم کار عظیم و بزرگی بود که به شکل مطلوبی به پایان رسید.
عنایت‌اللهی با بیان اینکه وظیفه اصلی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بهره‌برداری از مخزن مشترک پارس جنوبی است، ابراز داشت: به همت جوانان این مجتمع در راه‌اندازی و رفع اشکالات باقی مانده پروژه‌ها و در نتیجه تسریع در بهره‌برداری از مخزن مشترک سهم بسزایی داشته‌ایم.
مدیر عملیات مجتمع با اشاره به دانش و توانمندی‌های بسیار خوب کارشناسان و کارکنان این شرکت، افزود: جوان‌های SPGC شاخص‌ترین و بهترین نیروهای مجموعه وزارت نفت لقب گرفته‌اند.
عنایت‌اللهی در ادامه گزارشی در ارتباط با تعمیرات اساسی امسال ارائه کرد و بیان داشت: کاهش برنامه زمانی تعمیرات اساسی و تولید بیشتر را به عنوان اهداف اصلی تعیین کردیم.
وی به تعمیرات اساسی دستگاه‌های مهم در این دوره اشاره و اضافه کرد: تعمیر هفت واحد توربوکمپرسورها و ژنراتورهای مولد برق و کمپرسورهای صادرات گاز، پنج واحد دیگ بخار، پنج مورد بازرسی، رنگ‌آمیزی و تعمیر تانک‌های بزرگ میعانات گازی و آب، هفت واحد شیرین‌سازی آب دریا و پکیج های واحد گلایکول، تعمیر واحدهای گوگردسازی، تعمیر 347 مورد انواع مبدل‌های حرارتی، 520 عدد درام و فیلتر ‌ ظروف مختلفه و راکتورها، 113 عدد برج، 61 مورد تعمیر تانک‌های مختلف، هزار و 713 شیر اطمینان و انواع شیرآلات دیگر، بازرسی و تعمیرات اساسی مولدهای برق به طور موازی از مهم‌ترین این اقدامات در این دوره تعمیرات اساسی بوده است.
مدیر عملیات مجتمع گازی ضمن تقدیر از تلاش و کوشش کارکنان مجتمع گفت: افتخار می‌کنیم که توانستیم کارهای موثری را با همدلی و توانمندی نیروهای رسمی و پیمانکار در راستای پیشبرد این صنعت عظیم که به راستی پایتخت اقتصادی کشور نام گرفته، انجام دهیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول