اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملکان:

روند احداث سالن ورزشی 5 هزار نفری ملکان کند است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملکان از کندی روند احداث سالن ورزشی 5 هزار نفری ملکان انتقاد کرد.

روند احداث سالن ورزشی 5 هزار نفری ملکان کند است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، مصطفی قاسمی ظهر امروز در جمع کارکنان اداره ورزش و جوانان ملکان با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر اخیر ورزشکاران این منطقه در عرصه‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان با استعداد ملکانی با فتح قله‌های قهرمانی استانی ـ کشوری و حتی بین‌المللی ثابت کرده‌اند که در ورزش قهرمانی حرفی برای گفتن دارند.
وی با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند کریم رزقی رئیس، کارکنان و هیئت‌های ورزشی در موفقیت جوانان و نوجوانان ملکانی در مسابقات مختلف بین‌المللی ـ کشوری و استانی تصریح کرد: جوانان باغیرت و با استعداد ملکانی ثابت کرده‌اند که در صورت حمایت فنی و مالی می‌توانند به رتبه‌های بالاتر کشوری و استانی دست یابند.
قاسمی، از توجه ویژه دولت دهم به ورزش جوانان مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در طول شش سال گذشته فضاهای ورزشی ملکان چند برابر شده است.
فرماندار ملکان، از کندی مراحل اداری احداث سالن 5 هزار نفری ملکان انتقاد کرد و گفت: با اینکه زمین موردنیاز سالن 5 هزار نفری ملکان تامین و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی قرار گرفته ولی متاسفانه تاکنون اقدام اساسی در این خصوص صورت نگرفته است.
وی، از تحقق 100درصدی مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در امر ورزش در شهرستان ملکان خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی سالن‌های ورزشی چندمنظوره شهر لیلان و روستای مبارک‌آباد همچنین سالن باستانی ملکان به اتمام رسیده و در شرف بهره‌برداری هستند.
فرماندار ملکان با اشاره به ایجاد وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد: وضعیت این وزارتخانه از لحاظ اعتبارات و امکانات بهتر شود.
در پایان جلسه از یونس سرمستی کشتی‌گیر ملکانی که در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال شده تجلیل شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول