اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در اصفهان:

کاش رشادت‌ها از زبان خود پرورش شنیده می‌شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: کاش این تجلیل زودتر انجام می‌شد تا رشادت‌ها از زبان خود پرورش شنیده می‌شد.

کاش رشادت‌ها از زبان خود پرورش شنیده می‌شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید یوسف طباطبایی‌نژاد دقایقی پیش در همایش نکوداشت سید علی اکبر پرورش در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به همایش نکوداشت استاد علی اکبر پرورش اظهار داشت: در حدود 10 سالی که در اصفهان هستم و در همایش‌های مختلف شرکت داشتم تاکنون چنین همایشی و با چنین استقبالی خوبی ندیده بودم.
وی با اشاره به فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی پرورش در استان اصفهان افزود: زمانی که در استان اصفهان حاج آقا گفته می‌شد، منظور استاد پرورش بود که در آن زمان ایشان 30 تا40 سال بیشتر نداشت.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان بیان کرد: باید زودتر از این جلسه‌ای تشکیل می‌دادیم تا خود ایشان سخنرانی کنند، همان‌گونه که در گذشته سخنرانی‌های قرایی داشتند.
وی ادامه داد: اگر کسالت ایشان نبود و در این همایش حضور داشتند بسیار بهتر از ما سخن می‌گفتند.
طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه بیشتر از یک دوره در مجلس شورای اسلامی با ایشان همراه نبودم، تاکید کرد: زمانی‌ که با ایشان همراه و هم صحبت می‌شدم و راجع به قرآن و روایات صحبت می‌کردند، بسیار لذت می‌بردم.
وی استاد پرورش را انسانی با معرفت و دانشمند دانست و ادامه داد: پرورش با خلوص نیت کم‌نظیری که داشت اشعار و قصص را به گونه‌ای تعریف می‌کرد که همگان مشتاق نوشتن آن بودند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان برگزاری چنین همایشی را شایسته استاد پرورش دانست و اضافه کرد: کسی که در دوران جوانی و سن 35 سالگی از طرف مردم به‌عنوان نماینده خبرگان انتخاب شود، نشان از شخصیت والای او است.
وی ادامه داد: باید ارزش علم، دانش، خلوص و صداقت را در افرادی چون استاد پرورش به همگان نشان داد.
طباطبایی‌نژاد در ادامه اضافه کرد: پرورش نقش موثری بر فرهنگیان داشت و جوانان را با عشق و علاقه به دور خود جمع می‌کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول