اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

پرورش در مبارزات انقلابی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استاد پرورش در مبارزات انقلابی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و محور اصلی فعالیت‌های انقلابی در اصفهان بوده است.

پرورش در مبارزات انقلابی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است
سردار کریم نصر اصفهانی با اشاره به حرکت‌های استاد پرورش در جریان‌های انقلابی اظهار داشت: ایشان از مبارزان واقعی و شخصیت‌های تاثیر‌گذار انقلابی بوده‌اند و فعالیت‌های این استاد فرهیخته در آن زمان و پس از آن نیز فراموش‌شدنی نیست.
وی به فعالیت‌های پرورش در راستای آگاهی‌بخشی به مردم اشاره کرد و افزود: ایشان همواره به عنوان هدایت‌گر مردم در زمینه‌های مختلف محسوب می‌شود و اقدامات او منحصر به یک فعالیت خاص نبوده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ابعاد شخصیتی این استاد گرانمایه تصریح کرد: استاد پرورش یکی از انسان‌های ارزشی کشور هستند و همواره درصدد تقویت ویژگی‌های اخلاقی، اعتقادی و معنوی در سطح جامعه است.
وی به توجه ویژه پرورش به مبارزه با جریان‌های انحرافی اشاره کرد و ادامه داد: خنثی‌سازی جریان‌های انحرافی از مهم‌ترین اهداف این شخصیت علمی و فرهیخته کشور محسوب می‌شود و حضور فعال پرورش در تمام عرصه‌های کشور احساس می‌شود.
نصر اصفهانی به اشاره به سخنرانی‌های ایشان در زمان انقلاب و در مراسم مختلف تاکید کرد: استاد پرورش در مبارزات انقلابی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و محور اصلی فعالیت‌های انقلابی در اصفهان بوده است.
وی اضافه کرد: ایشان با اعتقاد قلبی قوی در مسیر انقلاب و امام خمینی (ره) حرکت کرده است و همواره رهرو راه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روشنگری‌های این استاد فرهیخته گفت: پرورش یکی از دیده‌بان‌های اصلی ایران اسلامی است و در مسیر تربیت شخصیت‌های فعال و فرهیخته کشور نقش موثری داشته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول