اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه مطبوعات اصفهان:

ابعاد شخصیتی پرورش با یک نکوداشت مشخص نمی‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: ابعاد شخصیتی استاد پرورش را نمی‌توان با برگزاری یک نکوداشت شناخت.

ابعاد شخصیتی پرورش با یک نکوداشت مشخص نمی‌شود
منصور گلناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه استاد سید علی‌اکبر پرورش یکی از شخصیت‌های بزرگ سیاسی و مذهبی کشور بوده است، اظهار داشت: محور اصلی که منجر به برگزاری نکوداشت استاد پرورش می‌شود، بحث معرفتی و فرهنگی این بزرگوار است.
وی با اشاره به شخصیت چند بعدی استاد پرورش افزود: استاد از مبارزان سیاسی قبل از انقلاب در حوزه‌های سیاسی بود.
دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان ادامه داد: استاد پرورش قبل از انقلاب با گروه‌های مختلف زیرزمینی و همکاری تعدادی از جوانان با فعالیت‌های سازمان یافته رژیم مبارزه می‌کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های پس از انقلاب پرورش تصریح کرد: نقش سیاسی ایشان بعد از انقلاب هم ادامه یافت و از جمله تاثیرگذارترین نقش‌های وی در شورایعالی دفاع و به نمایندگی از مجلس در تدوین قانون اساسی بوده است.
گلناری اضافه کرد: بسیاری از نخبگان علمی فرهنگی سیاسی استان، مسئولان فعلی، نمایندگان دوره‌های مختلف مجلس و طلاب و روحانیون به‌صورت مستقیم یا غیر مستقیم با ایشان مرتبط بوده‌ و از افاضات معرفتی، علمی، قرآنی و سیاسی ایشان بهره گرفته‌اند.
وی بیماری و ضعف جسمی استاد پرورش را عاملی دانست برای حضور کمتر ایشان در مجالس در 10 سال اخیر و بیان کرد: در دوران قبل و بعد از انقلاب پرورش در جلسات تفسیر و قرآن شاگردان بسیاری را تربیت و تحویل جامعه دادند.
دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان برگزاری چنین مراسم نکوداشتی را بسیار موثر دانست و ادامه داد: زمانی از افرادی که فوت می‌کردند، با برگزاری همایشی دیگران متوجه می‌شدند این شخصیت‌ها چه افرادی بودند.
وی ادامه داد: در چند سال اخیر بزرگداشت از افراد کهنسال رایج شده که این هم در نوع خود خوب است، ولی هدف از نکوداشت ضمن تکریم از شخص، الگوسازی برای همه و به‌ویژه برای جوانان است.
گلناری استاد پرورش را یکی از شخصیت‌های قابل الگوبرداری دانست و گفت: به دلیل شخصیت چند بعدی استاد پرورش، نمی‌توان با برگزاری یک نکوداشت این بزرگوار را به طور کامل شناخت و به دیگران معرفی کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول