اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز:

سخنان پرورش با اخلاص و اثرگذار بود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز گفت: سخنان استاد پرورش به دلیل اینکه با اخلاص از دل بر می‌آمد تاثیر بسیار خوبی نیز بر دل و جان شنونده‌ها داشت.

سخنان پرورش با اخلاص و اثرگذار بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن قرائتی صبح امروز در همایش بزرگداشت استاد پرورش در جمع مسئولان استانی و کشوری اظهار داشت: جلسات استاد پرورش خودجوش و دلسوزانه برای عموم مردم بود و همان‌طور که سازمان آب به 70میلیون نفر آب می‌دهد و هیچ کسی از او تعریف نمی‌کند و پرورش نیز همین‌گونه به مردم علم و دانش یاد می‌داد.
وی با بیان اینکه معلم خوب باید اخلاص داشته باشد، ادامه داد: استاد پرورش در تعلیم به دانش‌آموزان اخلاص در اعمال آنها را آموزش می‌داد و نیت خالصانه برای خدا را در سرلوحه همه امور می‌دانست.
رئیس ستاد اقامه نماز بیان کرد: استاد پرورش در بیانات خود از قرآن استفاده‌های فراوانی داشت و سخنانش را بر اساس رهنمودهای قرآنی بیان می‌کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های استاد پرورش گفت: مسئولان باید اقدامات و فعالیت‌هایشان برپایه دلسوزی و اخلاص باشد.
قرائتی گفت: پرورش کسی بود که 40 سال کار مجانی با اخلاص و خودجوش برای این مردم انجام داد و چه اشکالی دارد که از این شخصیت تجلیل کنیم.
وی با بیان اینکه نگرانم که نسل چهارم پرورش را نشناسند و آموزش و پرورش باید این شناخت را برای جوانان مهیا کند، ادامه داد: همان‌گونه که جوانان تبریزی باید بدانند که آیت الله طباطبایی کیست یا کاشانی‌ها بدانند فیض کاشانی چه کسی بوده، دانش‌آموزان اصفهانی نیز نباید از خدمات استاد پرورش غافل باشند.
این معلم قرآنی کشور با بیان اینکه پرورش همیشه نگران بود که چگونه میلیون‌ها کودک و نوجوان را تربیت کند، ‌گفت: کسی که دل به خدا بدهد خدا به او روی می‌آورد.
قرائتی با اشاره به اینکه مردان بزرگ تحمل سختی‌ها و حتی شکنجه‌ها را بر طبق وعده‌های قرآن دارند، اظهار داشت: خدا اجازه نمی‌دهد کفار بر اهل ایمان تسلط یابند.
وی اضافه کرد: پرورش هم شکنجه‌های فراوانی را در دوران رژیم شاهنشاهی تحمل کرد ولی با این وجود هیچ زمانی به زبان نیاورد که مورد شکنجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/ح20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول