اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

پرورش حضور اثر بخشی در مکتب سیاسی اصفهان داشت

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: استاد پرورش حضور پررنگ و اثر بخشی در مکتب سیاسی اصفهان داشت.

پرورش حضور اثر بخشی در مکتب سیاسی اصفهان داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی دقایقی پیش در مراسم بزرگداشت استاد پرورش که در حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار شد، با بیان اینکه استاد پرورش انسان نمونه و تاثیرگذار در تاریخ معاصر کشور است، اظهار داشت: استاد پرورش فارغ از سن شناسنامه‌ای و نسب خانواده متعلق به تاریخ، تعهدات سیاسی و اجتماعی سرزمین ما است.
وی افزود: استاد پرورش حضور پررنگ و اثربخشی در مکتب فکری و سیاسی اصفهان داشته‌اند.
استاندار اصفهان ولایت‌مداری، اخلاق‌گرایی، بصیرت، پرهیز التقاط و صراحت لهجه را از جمله ویژگی‌های بارز مکتب فکری و سیاسی اصفهان برشمرد.
وی با بیان اینکه آیت‌الله نورالله آقا نجفی اصفهانی، مرحوم شهید مدرس، آیت‌الله بهشتی، آیت‌الله خادم و استاد پرورش نماینده مکتب فکری و سیاسی اصفهان و جنبش تنباکو و انقلاب اسلامی ایران بودند، ادامه داد: تاکنون فعالیت‌های زیادی را این استاد برای حفظ و پایداری انقلاب اسلامی انجام داده است.
ذاکراصفهانی با بیان اینکه استاد پرورش دارای جنبه فرهنگی و نقش اصولگرایی همانند مرحوم شهید بهشتی دارد، بیان کرد: این استاد دارای نسل بزرگ و تاثیرگذاری در اصفهان است و سرداران شهید این شهر و استان‌های دیگر شاگردان استاد بوده‌اند که تعدادی از آنها به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.
وی افزود: جمعی دیگر با همان آرمان‌های انقلابی برای حدوث انقلاب اسلامی و سال‌های پس از آن در جریان نظام برای پایداری، بقا و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند.
استاندار ادامه داد: امروز در کسوت استاندار و ریاست انجمن مفاخر فرهنگی استان، این افتخار را برای همیشه برای خود رقم زدم تا هر چند اندک قدمی در معرفی این چهره نورانی به جامعه و نسل جدید کشور داشته باشم.
وی تصریح کرد: تجلیل یک عمر پایداری در مسیر توحید، عدالت، امامت، ولایت و مهدویت استاد پرورش در کلام یک تجلیل نمی‌گنجد و من امروز افتخار تجلیل وی را دارم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول