اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس تاکید کرد:

آموزش خانواده‌ها در مقابل تهدیدات سایبری دشمن

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: آگاه‌سازی خانواده‌ها نسبت به مسائل روز و خطراتی که برای فرزندان به دنبال دارد باید مورد توجه قرار ‌گیرد.

آموزش خانواده‌ها در مقابل تهدیدات سایبری دشمن
ناهید شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار کرد: امروز دشمن از فضای سایبری و مجازی به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده است و باید در این زمینه خانواده‌ها هوشیار باشند.
وی ادامه داد: باید با ایجاد شبکه‌های مختلف اجتماعی خانواده‌ها و جوانان را در مقابل این تهدید بزرگ آموزش دهیم تا بتوانیم در مقابل جنگ نرم دشمن پیروز میدان باشیم.
وی افزود: همچنین باید جهادگران عرصه مبارزه با جنگ نرم امروز در مدارس، دانشگاه‌ها و سایر گروه‌های مردمی آموزش داده شوند تا با توان بیشتری به مقابله با دشمن در فضای سایبری بپردازند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس عنوان کرد: امروز خانواده‌ها به عنوان یک اصل و بنیان در آموزش و مراقبت فرزندان محسوب می‌شوند و باید مراقب فرزندان خود را در مقابله با تهدیدهای مختلف دشمن باشند.
شمس خاطرنشان کرد: توجه متولیان امور اجتماعی به آموزش در پیشگیری از گرایش جوانان به سمت ماهواره‌ها تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول