اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع):

هدف جنگ سایبری تخریب باورهاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: هدف جنگ سایبری، تخریب باورها و اعتقادات نسل جوان در جوامع معتقد به مبانی دینی است.

هدف جنگ سایبری تخریب باورهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی ‌در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در مکتب تشیع تلمذ کرده بودند که سرانجام ‌هدف آتش کینه و حسد دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفتند.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: تربیت افسران جوان و صالح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولویت‌های اقدامات فرهنگی بسیج است.
محمدسلیمانی ادامه داد: استکبار جهانی در جنگ نرم سعی دارد با بمباران خبری و تبلیغاتی در نظام فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی جامعه تزلزل ایجاد کند.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) افزود: جنگ نرم در پی از پای درآوردن اندیشه و تفکر در جامعه هدف است تا حلقه‌های فکری و فرهنگی آن را تضعیف کند.
وی ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن با جنگ تحمیلی هشت ساله، اظهار داشت: اگر در آن دوران تنها یک یا چند تن از اعضای یک خانواده در جبهه های نبرد حضور یافته و مستقیما با دشمن درگیر می‌شدند اکنون دشمن با تکنولوژی جدیدی همچون ماهواره و اینترنت به منازل وارد شده و تمامی اعضای خانواده را درگیر هجوم خود کرده است.
این فرمانده سپاه از این حیث جنگ نرم را به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از دوران دفاع مقدس دانست و گفت: باید هوشیار بود و نگذاشت مستکبران به اهداف نابودکننده خود در قبال کشورمان دست پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: این خاصیت استکبار است که ابتدا از کمترین‌ها فشارهای خود را آغاز می‎کند اما در ادامه به هیچ چیز جز نابودی یک ملت آزاده و متعهد همچون ملت ایران و ایجاد انحراف فکری در اقشار مختلف برای نیل به اهداف مستکبرانه خود قانع نیست.
محمدسلیمانی هدف نهایی دشمنان نظام را تخریب ارکان نظام و از بین بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: ستون و رکن اصلی انقلاب و نظام، ولایت مطلقه فقیه است و حرکت حول محور ولایت رمز پایداری و استقامت در مقابل ابرقدرت‌های زر و زور در دنیای تزویر است.
وی خاطرنشان کرد: دانش، تجربه و تقوای پاسداران سپاه به عنوان حافظان انقلاب بهترین سلاح برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن است.
محمدسلیمانی ادامه داد: معنویت و غیرت دینی پاسداران دشمنان اسلام و انقلاب را از دسترسی به اسرار و اطلاعات نظام ناکام گذاشته است.
وی گفت: هوشیاری سربازان ولایت و عمل به تکلیف آنان،‌‌ تلاش سازمان‌های جاسوسی را ناکام و برتری نظامی و توان دفاعی کشور را بر دشمنان اثبات کرده است.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول