اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت خراسان جنوبی:

ورود به حوزه سرمایه‌گذاری نیازمند کار کارشناسی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت خراسان جنوبی گفت: ورود به حوزه سرمایه‌گذاری نیازمند کار کارشناسی شده و توان مالی سرمایه‌گذار است.

ورود به حوزه سرمایه‌گذاری نیازمند کار کارشناسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا جمیع صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات صنعتگران شهرستان سرایان اظهار داشت: سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران آمادگی سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه‌یافته را دارد. ورود به حوزه سرمایه‌گذاری نیازمند کار کارشناسی و توان مالی سرمایه‌گذار است.
رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: اگر سرمایه‌گذاران توان مالی کافی یا توانایی ایجاد پروژه‌ای را ندارند وارد بحث سرمایه‌گذاری نشوند.
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز با اشاره به مشکلات مالی فراروی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و قوانین و مقررات از تقسیط پنج ساله معوقه‌های بانکی واحدهای تولیدی خبر داد.
عابدین محمدی خواستار پرداخت بدهی‌های این واحدها در مهلت مقرر شد.
فرماندار سرایان نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور مدیران کل و صنعتگران از آماده بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی سرایان خبر داد.
محمدعلی مهدی‌نژاد با اشاره به محدودیت‌های موجود در شهرهای کوچک خواستار اختصاص امتیازات ویژه حمایتی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان شد.
وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهور به استان و شهرستان سرایان افزود: هشت طرح پیشنهادی اولویت‌دار با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران و بخش خصوصی در دست پیگیری است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز با اشاره به قوانین و مقررات مربوط به توسعه نواحی صنعتی شهری شرط احداث و صدور مجوز نواحی صنعتی شهرهای سه‌قلعه و آیسک را جذب سرمایه‌گذار دانست.
علی ذاکر گفت: با جذب سرمایه‌گذار در این شهرها مجوز و اعتبار لازم برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک صنعتی ایجاد می‌شود.
دراین جلسه سرمایه‌گذاران به بیان مشکلات و مسائل فراروی صنایع مانند بدهی‌های بانکی، زمین واحد تولیدی، مشکلات مالی و مالیاتی فرارو، مشکل تامین سوخت و لزوم گازرسانی به واحدهای تولیدی پرداختند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول