اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد:

حرکت به سمت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به فراهم بودن زمینه‌های فراوان سرمایه‌گذاری در استان، باید به سمت جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بوشهر پیش رویم.

حرکت به سمت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه مدیران کل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری بوشهر اظهار داشت: نگاه مادی گرایانه عرصه جهانی را ملتهب کرده است و انسان‌ها از بی‌خدایی و بی‌اعتقادی خسته شده‌اند و گرایش به اسلام به طور چشمگیری روز به افزایش است و این وعده خداست که بی‌شک تحقق یافتنی است.
وی با اشاره به گسترش روزافزون بیداری اسلامی در منطقه و جهان خاطرنشان کرد: هر چند دشمنان به دنبال خاموش کردن بیداری اسلامی هستند اما مقام معظم رهبری با رهنمودهای خود در کرمانشاه گوشه‌های از ابعاد مختلف بیداری اسلامی و مبارزه با آن را گشودند.
استاندار بوشهر گفت: ایجاد توازن در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی توسعه‌ای استان از اولویت‌های مهم ما است.
وی تاکید کرد: توجه به توسعه حوزه‌های اقتصادی و رشد نامتوازن این حوزه موجب شده است سایر حوزه‌ها پابه‌پای این حوزه رشد نکنند.
جهانبخش تصریح کرد: هر چند بیشترین سهم در توسعه و پیشرفت را به بخش‌های اقتصادی داده‌اند اما رشد نامتوازن اقتصادی از رشد بالنده و متوازن حوزه‌های دیگر جلوگیری کرده است و این امر موجب ایجاد ناهنجاری‌های زیادی شده است.
وی اظهار داشت: امروز توسعه و پیشرفت را بیشتر با ابعاد اقتصادی تعریف می‌کنند و کشوری پیشرفته محسوب می‌شود که در بخش اقتصادی به رشد مطلوب برسد و این نگاه مادی گرایانه انسان را از هویت انسانی جدا کرده است و این یکی از دردهای بزرگ جوامع امروزی است.
استاندار بوشهر یادآور شد: استان بوشهر با ظرفیت‌های فراوان به عنوان نماد پیشرفت از روند توسعه‌ای مطلوبی برخوردار است اما این توسعه‌ با ظرفیت‌ها همگام و متوازن نیست.
وی اضافه کرد: توسعه در استان بوشهر در مقایسه با ظرفیت‌ها کم است و همه در تمام بخش‌ها باید برای توازن در روند توسعه استان تلاش کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: باید از تمام توان و تجربه و ظرفیت‌های مدیریتی استان بوشهر در راستای تقویت سامانه مدیریتی استان بهره ببریم.
محمدحسن شنبدی افزود: براساس آمارها با تدبیر مدیریت ارشد استان چرخه استفاده مدیریتی استان با رویکرد تحول و تقویت حوزه مدیریتی بیشتر شده است و امیدواریم با تداوم این روند مدیران در جایگاهی که می‌توانند مثمر ثمر باشند حضور یابند و شاهد تقویت مدیریت ستادی و اجرایی استان باشیم.
در این نشست با تقدیر از خدمات علی زائرانگالی، عباس تبرکی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری بوشهر معرفی شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول