اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان صورت گرفت؛

اهدای تجهیزات پزشکی از سوی 2 خیر به مرکز درمانی امام حسن

خبرگزاری فارس: تعدادی وسایل و تجهیزات پزشکی توسط دو نفر از خیرین نیکوکار به مرکز بهداشتی درمانی شهید حسینی‌زاده امام حسن اهدا شد.

اهدای تجهیزات پزشکی از سوی 2 خیر به مرکز درمانی امام حسن
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرپرست مرکز بهداشتی درمانی امام حسن چهارشنبه شب در آیینی گفت: حاج اکبر فلاحتی خیر نیکوکار اهل بندر امام حسن، در اقدامی خداپسندانه یک دستگاه نیولایزر و یک دستگاه بخور به ارزش یک میلیون و ۸۳۰ هزار ریال و یک خط تلفن ثابت برای استفاده واحد سلامت خانواده به این مرکز اهدا کرد.
بهرام رضایی دیلمی افزود: یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۵میلیون ریال نیز توسط خیر نیکوکار دکتر نعمت‌اللهی نیز به این مرکز اهدا شد.
رضایی اضافه کرد: در ابتدای راه‌اندازی این مرکز بهداشتی درمانی یک دستگاه آبگرمکن، یک دستگاه کولر دو تکه و یک دستگاه چاپگر نیز توسط خیرین نیکوکار دیلمی به این مرکز اهدا شد.
وی گفت: زمین این مرکز نیز اهدایی دو خانواده شهیدان بزرگوار سید عبدالمجید و سید احمد حسینی‌زاده بوده است.
رضایی با قدردانی از این اقدام خداپسندانه خیر امام حسنی، گفت: خیرین با این گونه اقدامات خود می‌توانند کمک شایانی به توسعه خدماتی بهداشتی در شهرستان داشته باشند.
وی بیان کرد: بی‌شک خیرین در  این چند سال اخیر همواره در بخش‌های مختلف کمک‌های شایان توجهی را به مراکز مختلف بهداشتی، آموزشی و ... داشته‌اند و این کار آنان نشان از عشق به مردم از سوی خیرین دارد.
وی با بیان اینکه خیرین  مزد این اقدامات خیرخواهانه خود را از خداوند می‌گیرند، خاطرنشان کرد: مسئولان بهداشتی و درمانی نیز نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم انجام می‌دهند.
مرکز بهداشتی- درمانی شهید حسینی‌زاده امام حسن در فروردین سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بندر امام حسن در 29 کیلومتری جنوب دیلم قرار دارد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول