اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

8 هزار دانش‌آموز یزدی به حمایت خیرین نیاز دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در حال حاضر بیش از 8 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت یزدی به حمایت جدی خیرین نیاز دارند.

8 هزار دانش‌آموز یزدی به حمایت خیرین نیاز دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمید نصیری عصر امروز در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در مرکز استان یزد اظهار داشت: بیش از 8 هزار دانش آموز بی‌بضاعت یزدی به حمایت جدی مردم و خیران مومن استان نیاز دارند.
وی خاطرنشان کرد: برای حمایت از این دانش‌آموزان در امر تحصیل و سایر برنامه‌ها به حمایت جدی و بیش از پیش همه مردم نیاز جدی و ضروری است. 
نصیری اظهار افزود: با حمایت‌های مردم مومن و نوع‌دوست مناطق مختلف استان یزد، شاهد حل و فصل مشکلات دانش‌آموزان بی‌ بضاعت و محروم استان باشیم. 
وی با اشاره به اینکه سال گذشته در جشن عاطفه‌ها بیش از 5 میلیارد و 200 میلیون ریال جمع‌آوری شده است، ابراز امیدواری کرد: این میزان کمک امسال با مشارکت مردم نوع‌دوست استان افزایش یابد تا بتواند گره‌گشای دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشد.
نصیری یادآور شد: امسال 2هزار و 200 پایگاه در سطح استان یزد، کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرها، مناطق روستایی و واحدهای آموزشی را انجام می‌دهند و فعالیت آنها طی چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در سطح استان پاکت‌هایی بین آنها توزیع شده است و کمک‌هایی که در هر واحد آموزشی جمع‌آوری می شود با صلاحدید مدیر و شورای پرورشی همان مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند این واحدها توزیع می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: کارهای ارزشمند فقط برای رضای خداوند متعال انجام می‌شود و تنها در این صورت است که کار خیر ماندگار خواهد ماند.
آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود: باید با تأسی به ائمه اطهار(ع) همواره نسبت به یاری‌رسانی نیازمندان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم. 
وی ادامه داد: کارهایی که فقط برای رضای خدا صورت گیرد، به طور قطع ارزش بیشتری خواهد داشت و نباید برای کسب نام و نان و یا امور دنیایی کار خیر انجام دهیم.
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد گفت: در راه کمک به نیازمندان باید از خود گذشتگی صورت گیرد و باید روحیه ایثار و از خود گذشتگی در ما زنده شود و در راه خیر نباید هیچ چشم‌داشتی به جز از خداوند متعال داشته باشیم. 
انتهای پیام،/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول