اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان خبر داد:

افزایش تعهدات خیرین به میزان 14 میلیارد تومان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان از افزایش تعهدات خیرین مدرسه‌ساز به میزان 14 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

افزایش تعهدات خیرین به میزان 14 میلیارد تومان
رحیم حاج نایبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال جاری مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان 27 پروژه در دست اقدام دارد، که در سال جاری اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه این 27 پروژه در زیربنای 32 هزار متر مربع ساخته می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی برای احداث این مدارس در استان از سوی مجمع صورت گرفته است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره خیرین مدرسه سال در اردیبهشت سال آینده در زنجان برگزار می‌شود، بیان داشت: در چهاردهیمن جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان 14 میلیون تومان از سوی خیرین برای احداث مدرسه تعهد شده است.
وی از ساخت مجتمع آموزشی از سوی خیرین در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خبر داد و افزود: با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده 4 میلیارد تومان در سال جاری آغاز می‌شود.
حاج نایبی یادآور شد: احداث مجتمع آموزشی در دو سال آینده تحویل آموزش و پرورش استان داده می‌شود.
وی از افتتاح مدرسه خیر ساز روستای قلقاتی از توابع شهرستان ایجرود در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی این مدرسه تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان خاطرنشان کرد: همه پروژه‌های خیرین مدرسه‌ساز در استان فعال است که امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی از اختصاص زمین‌های مناسب برای ساخت مدارس در مناطق مختلف زنجان خبر داد و گفت: خیرین و متمکنین می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برای مشارکت در این زمینه استقبال کنند.
حاج نایبی از اتمام چند پروژه توسط مجمع خیرین استان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: با توجه کسب رتبه دوم کشوری در سال گذشته در میان مجمع خیرین کشور، انتظار می‌رود، در سال جاری نیز رتبه استان کاهشی نداشته باشد.
وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان به عنوان یکی از مجامع فعال کشور است، که با همت والای مردم و خیرین و نیکوکاران استان به این جایگاه دست یافته و امیدواریم حمایت‌های مردم در این زمینه همچنان ادامه داشته باشد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود مردم فهیم و فرهنگی استان زنجان همچون سال‌های گذشته با حضور چشمگیر جشنواره مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مسئولان این مجمع را در ساخت فضاهای آموزشی بیشتر یاری رسانند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهاد اقتصادی، گفت: در سال جاری انتظار داریم مردم فهیم استان بیش از بیش این مجمع را یاری کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول