اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یک نیکوکار استان فارسی صورت گرفت؛

اختصاص هزینه سفر حج به آزادسازی زندانیان

خبرگزاری فارس: نیکوکار نیک‌اندیشی که نخواست نامش فاش شود، با اهدای هزینه سفر حج عمره خود و سه نفر از اعضای خانواده‌اش 32 میلیون ریال را به ستاد دیه استان فارس اهدا کرد.

اختصاص هزینه سفر حج به آزادسازی زندانیان
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان فارس، مددکاران این نهاد با صرف مبلغ اهدایی از طرف خیر نیک‌اندیش، یک زندانی محکوم به پرداخت بدهی را از زندان مرکزی شیراز آزاد کردند.
این زندانی متأهل و دارای دو فرزند خردسال است و از اردیبهشت ماه سال جاری به جرم تصادف منجر به خسارت محکوم و به علت نداشتن بیمه و عدم توان پرداخت خسارت در زندان به سر می‌برد.
بنا به اظهارات مددکاران ستاد دیه، خانواده این زندانی به علت نداشتن سرپرست و عدم تأمین مالی در وضعیت مالی بسیار سختی قرار داشته تا جایی که به گفته همسر زندانی، قادر به خرید یک دفتر برای فرزند کلاس اولی خود نبودند.
ستاد دیه فارس با تشکر از این نیکوکار و خانواده وی، از تمام مردم نوع‌دوست این استان دعوت کرده است تا با کمک‌های خود در امر خداپسندانه آزادسازی زندانیان بدهکار جرایم غیر عمد مشارکت کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول