اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استان بوشهر خبر داد:

رشد 220 درصدی فعالیت‌های عمرانی در کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استان بوشهر از رشد 220 درصدی فعالیت‌های عمران شهری کنگان خبر داد.

رشد 220 درصدی فعالیت‌های عمرانی در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی در جمع مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان طی چهار سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و در بسیاری از حوزه‌ها اقدامات بسیار ارزشمندی در مسیر رشد و توسعه کنگان انجام گرفته است.
وی از افزایش اعتبارات این شهرستان خبر داد و افزود: قبلا سهم شهرستان کنگان از کل سهم استان 6.5 درصد بوده که هم‌اکنون به بیش از ۱۴ درصد رسیده و این مطلب نشانگر تغییر نگاهی است که در دولت و مسئولان مرکز استان نسبت به شهرستان کنگان ایجاد شده است.
مدیرکل امور اقتصادی استان بوشهر از رشد 220 درصدی فعالیت‌های عمران شهری کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها در حوزه عمران شهری کنگان افزایشی ۲۲۰ درصدی داشته که در این میان آسفالت کوچه‌ها و معابر ۵۲۰ درصد، ساحل‌سازی ۴۰۰ درصد و فضای سبز ۳۶۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
تبرکی تصریح کرد: قبلا در حوزه شهری کنگان، مخزن ذخیره آب دارای ظرفیت پنج هزار متر مربع بوده که در یکسال اخیر ۱۰ هزار متر مربع به آن اضافه کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در گذشته فقط یک سالن ورزشی در شهرستان وجود داشت که با همکاری سازمان منطقه ویژه هم‌اکنون تعداد 10 سالن ورزشی در کنگان داریم.
فرماندار سابق کنگان با اشاره به بهبود وضعیت کتابخانه‌ها در کنگان گفت: در گذشته فقط یک کتابخانه برای کل شهرستان کنگان وجود داشت اما امروز بزرگ‌ترین کتابخانه استان در شهر کنگان قرار دارد و همچنین در بنک، عسلویه، نخل تقی، چاه مبارک، تنبک و سیراف نیز کتابخانه احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش عالی نیز از دو مرکز به پنج مرکز رسیده‌ایم و هشت هزار و ۵۰۰ دانشجو در این شهرستان تحصیل می‌کنند، همچنین در ارتباط با فضای آموزشی در این دولت هر شش روز یک کلاس به فضای آموزشی اضافه شده است.
تبرکی افزود: خیلی خوشحالم از اینکه سمت فرمانداری کنگان به فردی می‌رسد که از نظر فکری نزدیک به بنده است و شرایط خوبی برای جناب یزدان‌شناس فرماندار جدید، برای خدمت به مردم فراهم شده است.
وی اذعان داشت: باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و توسعه این شهرستان باید از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول