اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلوگاه خبر داد:

به‌کارگیری 52 گلوگاهی در سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گلوگاه از به‌کارگیری 52 نفر در چهارمین طرح سرشماری نفوس و مسکن کشور در حوزه گلوگاه خبر داد.

به‌کارگیری 52 گلوگاهی در سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری گلوگاه، سمیع الله مظفری در حاشیه بازدید از کلاس‌های طرح سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان گفت: این کلاس‌ها از 16مهر آغاز شده و تا فردا 28 مهر ادامه دارد.
وی تصریح کرد: از مجموع 52 نفر که در طرح مذکور بکارگیری شده‌اند، 32 نفر مأمور سرشماری، 9 نفر بازبین، 9 نفر کارشناس گروه، دو نفر کارشناس بازبین و دو نفر هم مسئول فنی هستند.
مظفری از اهمیت سرشماری در برنامه‌ریزی‌های کلان کشوری گفت و اینکه آمار درست و حساب شده می‌تواند مسئولان و مدیران نظام را در تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات مردم و عمران و آبادی کمک کند.
نماینده دولت در گلوگاه همچنین از مأموران سرشماری خواست تا همه دقت خود را برای تکمیل اطلاعات درست خانوارها بکار بگیرند، درب هر خانه‌ای که می‌روند خود را به صورت رسمی معرفی و با نهایت احترام با مردم رفتار کنند.
وی پیشاپیش از همه شهروندان گلوگاهی به ‌خاطر همکاری خوبشان با مأموران سرشماری تشکر و اظهار امیدواری کرد مردم بار دیگر در آزمون همدلی و همراهی با دولت سربلند بیرون خواهند آمد.  
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول