اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی فیروزکوه:

شورای روستاها بازوان دولت در سرشماری هستند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی فیروزکوه گفت: اجرای سرشماری در روستاها به همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران نیازمند است زیرا آنها بازوان اجرایی دولت هستند.

شورای روستاها بازوان دولت در سرشماری هستند
به گزارش خبرنگار فارس از شرق استان تهران، مهران همدانی ظهر امروز در همایش شوراها و دهیاران که با حضور فرماندار فیروزکوه، معاون فرماندار و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: اجرای سرشماری نفوس و مسکن در روستاها به همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران نیازمند است زیرا آنها بازوان اجرایی دولت در این زمینه هستند.
وی افزود: با درایت دولت و با عنایت به تحولات اساسی که در بدنه کشور به وجود آمده است، اجرای این طرح از 10 سال یک بار به پنج سال کاهش یافته است که همین امر موجبات مدیریت دقیق‏تر و برنامه‏ریزی دولت را میسر می‏سازد.
بخشدار مرکزی فیروزکوه ادامه داد: سرشماری نفوس و مسکن دارای اهمیت بالایی است و در زمینه جذب امکانات و اعتبارات در روستاها نقش دارد.
وی همچنین ضمن قدردانی از اعضای شوراها و دهیاران به منظور ارائه خدمات چهار ساله، اجرای موفق سرشماری نفوس و مسکن در روستاهای بخش مرکزی را منوط به هماهنگی و تعامل اعضای شورا، دهیاران و معتمدان روستا عنوان کرد.
همدانی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات توجیهی اعضای شوراها و دهیاران به منظور اجرای موفق سرشماری نفوس و مسکن در فرمانداری فیروزکوه آغاز شده است.
بخشدار مرکزی فیروزکوه همچنین با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، ذخیره‏سازی سوخت نفت در روستاها و همچنین استقرار نگهبان در روستاهای بدون سکنه را مورد تاکید قرار داد.
همدانی اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، هیچ کدام و از شوراها و دهیاران نباید در صورت مخالفت با کاندیداها در روستاها از خودشان عکس‏العمل خاصی نشان دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول