اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن به سرشماری نفوس و مسکن؛

عملیات میدانی سرشماری در کهگیلویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی طرح سرشماری نفوس و مسکن کهگیلویه گفت: با حضور 30 گروه، عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان کهگیلویه آغاز شد.

عملیات میدانی سرشماری در کهگیلویه برگزار شد
سید محمود داربام در حاشیه عملیات میدانی سرشماری در شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن در این دولت و تبدیل زمان آن از 10 سال به پنج سال در راستای تفکرات عدالت‌محور دولت بوده است، اظهار داشت: دولت برای برنامه‌ریزی در مناطق محروم و رسیدگی به وضعیت معیشتی، عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این مناطق چنین تصمیم شجاعانه‌ای را عملیاتی کرد.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه از آن دسته مناطق بوده که در سرشماری پنج ساله بهتر می‌توان برای آنها تصمیم‌گیری کرده و مشکلات آن‌ها را هدف‌گذاری کرد.
سخنگوی طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه طبق برنامه زمان‌بندی، عملیات میدانی مرحله دوم آموزشی سرشماری نفوس و مسکن در شهر دهدشت آغاز شد، تصریح کرد: 30 گروه پنج نفره شامل یک مسئول و چهار نفر مامور محدوده 60 دستگاه شهر دهدشت را زیر پوشش خود قرار دادند که این آمارگیری و سرشماری تنها برای آموزش و فراگیری فنون سرشماری برای آمارگیران بوده تا بتوانند در مدت بیش از 20 روز برگزاری این طرح با کیفیت و سرعت انجام وظیفه کنند.
داربام اضافه کرد: امکانات و تجهیزات برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان به‌خوبی فراهم شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید امکانات و نیروی مورد نیاز سرشماری را طبق مصوبه دولت تامین کنند.
این مسئول برگزاری طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان کهگیلویه به همکاری مردم در این زمینه و نقش تعاملی آن‌ها با مسئولان برای برگزاری هرچه بهتر این طرح اشاره کرد و افزود: همکاری مناسب مردم موجب اجرای سریع سرشماری و عدم همکاری آنها می‌تواند تاثیر منفی در روند آمارگیری و آمار به‌دست آمده داشته باشد.
داربام نقش دهیاران و دهداران را در برگزاری هرچه بهتر این طرح را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به‌زودی همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران و معتمدان در مرکز این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20










این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول