اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بره‌سر رودبار:

گازرسانی بره‌سر نیمه کاره مانده است

خبرگزاری فارس: شهردار بره‌سر گفت: گازرسانی شهر بره‌سر رودبار نیمه کاره رها شده است.

گازرسانی بره‌سر نیمه کاره مانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، محمد اسماعیل حبیبی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به مشکلات شهر بره‌سر، اظهار داشت: تخریب آسفالت راه دسترسی به مرکز بخش از مهم‌ترین معضلات بخش خورگام بوده که مشکلات بسیاری را برای اهالی این بخش پدید آورده است.
وی با بیان اینکه مشکل راه خورگام به یک عادت تکراری تبدیل شده است، گفت: با توجه به اینکه تعریض و ساماندهی این مسیر یکی از مصوبات سفر هیئت دولت است اما تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفت.
شهردار بره‌سر ادامه داد: فاصله طولانی بره‌سر تا مرکز شهرستان رودبار موجب محروم ماندن منطقه از بهره‌مندی‌ها و امکانات، مواهب و پیشرفت‌های متصل به بدنه شهری کشور شده است.
وی، نبود ساختمان آتش نشانی را از دیگر مشکلات بره‌سر عنوان کرد و افزود: تنها ایستگاه آتش نشانی بخش خورگام در شهر بره‌سر مستقر بوده اما ساختمان مناسبی برای این ایستگاه اختصاص نیافته است.
حبیبی، نبود ساختمان شهرداری را از دیگر مشکلات شهر بره‌سر برشمرد و ابراز داشت: این شهر از داشتن ساختمان اداری شهرداری بی‌بهره است.
وی خواستار ارتقای ارتباط اداری و مکتوب با استان و اهمیت بخشی به حقوق و بیمه کارکنان شهرداری، آسیب‌شناسی بخش فنی و ماشین‌آلات و اهمیت در تعمیر و نگهداری و استفاده بهینه از ماشین‌آلات در راستای خدمات‌رسانی بهتر را از مسئولان امر شد.
شهردار بره‌سر رودبار رعایت موازین شهرسازی و حریم کوچه‌ها و خیابان‌ها را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: همراهی و همکاری شهروندان در این باره از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.
وی،‌ ایجاد بسترسازی و کسب درآمد برای شهرداری را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: همکاری اداره‌ها صنایع و معادن و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این زمینه مثمر ثمر است.
حبیبی تسریع در اجرای آبرسانی شهر بره‌سر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: بیش از 90 درصد عملیات آبرسانی انجام شده که برای اتمام آن نیازمند مساعدت مسئولان هستیم.
وی با بیان اینکه حدود 50 درصد گازرسانی شهر بره‌سر انجام شده است، خاطرنشان کرد: به دلایل نامعلوم کار گازرسانی شهر بره‌سر نیمه کاره باقی مانده و همین امر خرابی‌ها و کنده‌کاری‌های بسیاری را در سطح شهر پدید آورده است.
این مسئول، اظهار داشت: شرکت گاز تاکنون در پرداخت خسارت‌های به وجود آمده در بره‌سر اقدامی نکرده است.
شهر بره‌سر با جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر از شهرهای محروم رودبار است که در فاصله 60 کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول