اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان طارم خبر داد:

گاز رسانی به روستاهای طارم در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان طارم در آینده نزدیک شاهد گاز رسانی به نقاط روستایی در شهرستان خواهیم بود.

گاز رسانی به روستاهای طارم در آینده نزدیک
به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، حسن حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد جهاد اقتصادی شهرستان طارم با اشاره به نامگذاری سال 90 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی‌، اظهار داشت: در آینده نزدیک شاهد گاز رسانی به نقاط روستایی در شهرستان خواهیم بود. 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با توجه به توان بالای دولت در اجرای طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی این سال را به‌عنوان سال جهاد اقتصادی معرفی کرده است تا از همه ظرفیت‌ها در راستای توسعه کشور استفاده شود.
معاون فرماندار شهرستان طارم در بخش دیگری از سخنان خود بر مصرف بهینه آب در شهرستان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های گوناگونی برای اصلاح الگوی مصرف آب در شهرستان در حال اجرا است.
 وی با بیان اینکه اجرای سدهای بزرگ و کم‌نظیر در شهرستان از طرح‌های مهم شهرستان است، یادآور شد: با بهره‌برداری از این سدها فرهنگ مصرف آب در شهرستان به سطح مطلوبی می‌رسد.
حیدری رودخانه قزل ‌اوزن را نعمت مطلوبی برای شهرستان طارم عنوان کرد و افزود: این رودخانه در عمران و آبادانی شهرستان به‌ویژه در بخش کشاورزی نقش پر ارزشی را ایفا می‌کند.
وی توسعه شهرستان را در دولت نهم و دهم و در سال جهاد اقتصادی را هم‌تراز با دوران قبل از دولت عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی همچون گذشته رضایت خدا در اولویت اهداف مسئولان قرار گیرد.
گفتنی است: در این جلسه به درخواست معاون فرماندار شهرستان طارم گاز رسانی به بخش‌های روستایی مورد بررسی قرار گرفت تا در آینده نزدیک شاهد گاز رسانی به سایر نقاط روستایی در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول