اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

اجرای 264 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 264 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان خبر داد.

اجرای 264 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامعباس حسینی‌ در بازدید از طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای دشتستان اظهار کرد: روند گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای استان بوشهر در 12 ماه گذشته سیر صعودی داشته و این روند تا گازرسانی به تمام شهرها و روستاها ادامه دارد.
وی افزود: شهرداری‌ها و مسئولان شهرها و روستاها تاکنون همکاری مطلوبی داشته‌اند و تلاش کرده‌ایم با تعامل و همکاری دوجانبه به مردم خدمت کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از روند شتابان گازرسانی در شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات گازرسانی در 5 شهر دشتستان در حال توسعه است.
حسینی شهرهای مذکور را برازجان، شبانکاره، آبپخش، سعدآباد و دالکی برشمرد و تصریح کرد: به منظور توسعه گازرسانی در این شهرها، مجموعا 264کیلومتر شبکه اجرا می‌شود.
‌وی اضافه کرد: گازرسانی به چند‌ روستا در دشتستان نیز به زودی آغاز می‌شود که با تحقق این امر زمینه بهره‌مندی‌ بیش از هزار و 500 خانوار از نعمت گاز فراهم می‌شود.
این مسئول بیان کرد: این روستاها شامل مجموعه روستاهای خوشاب، مجموعه روستاهای درودگاه، خوش‌مکان، چاه‌خانی ، عیسوند، چاه عربی و کلل است که در آینده نزدیک عملیات انتقال گاز به آنها اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر عنوان کرد: هم‌اکنون 4 شهر و 2 روستا در دشتستان از نعمت گاز برخوردار هستند و مجموعا قریب به 6000 انشعاب در این شهرستان وجود دارد.
حسینی از گازرسانی به شش جایگاه سی‌ان‌جی در دشتستان خبر داد و افزود: گازرسانی به صنایع و شرکت‌ها نیز با شتاب بسیار خوبی در استان بوشهر عملیاتی شده و امیدوار هستیم در انجام وظایف محوله به موفقیت برسیم.
وی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی باید بیش از گذشته تلاش کنیم و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول