اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد:

اختصاص 200 میلیون تومان برای بازسازی آستانه امامزاده عباس(ع)

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از اختصاص ۲ میلیارد ریال برای کمک به تسریع اجرای بازسازی آستانه امامزاده عباس(ع) ساری خبر داد.

اختصاص 200 میلیون تومان برای بازسازی آستانه امامزاده عباس(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه طرح جامع توسعه حرم امامزاده عباس (ع) ساری که با حضور مدیرکل این اداره و رئیس اوقاف ساری برگزار شد بر لزوم تسریع و تکمیل پروژه طرح جامع توسعه حرم امامزاده عباس (ع) ساری تأکید و گفت: این پروژه از افتخارات استانی است و باید هرچه سریع‌تراقدام شود.
ابراهیمی تبدیل اماکن متبرکه به قطب فرهنگی را بر اساس منویات رهبر معظم، ادای تکلیف دانست و تصریح کرد: اگر می‌خواهیم فضای اماکن متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شوند باید امکانات آن را بالا برده و یکی از راهکارهای اولیه ایجاد فضای مناسب در اماکن متبرکه ایجاد پروژه طرح جامع است.
وی حفظ ارزش‌های دینی و فرهنگی در امامزادگان را مهم دانست و تصریح کرد: برای اینکه زائرین با کمترین دغدغه و مشکلات به این اماکن دسترسی داشته باشند باید دست در دست هم داده و با  همکاری و تعاون بیشتری در پی از بین بردن موانع  موجود باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: امامزاده عباس (ع) ساری از اماکن شاخص و معتبر و ارزشمند استان ماست و فضای کنونی به‌هیچ وجه مناسب زائران نیست و از اینکه اوقاف مازندران در اجرای این پروژه فعالیت می‌کنند باعث خوشحالی است و ما هم در این راه همکاری خواهیم نمود
این مسئول اعلام کرد: در ماه جاری مبلغ دو میلیارد ریال برای کمک به تسریع اجرای این پروژه از سوی استانداری به اوقاف مازندران پرداخت می‌شود.
حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز با تشکر از بازدید از این پروژه و ارائه راهکار و حمایت همه‌جانبه استانداری مازندران اذعان داشت: برای تکمیل این پروژه نیاز بودجه سه میلیارد تومانی است و همان گونه که همه می‌دانیم اجرای این پروژه لازم و ضروری است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول