اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد؛

پیگیری آموزش حسابداران ادارات اوقاف به صورت ویژه

خبرگزاری فارس: معاون مالی، اداری اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: در سال جاری آموزش حسابداران ادارات اوقاف و امور خیریه به صورت ویژه و جدی دنبال می‌شود.

پیگیری آموزش حسابداران ادارات اوقاف به صورت ویژه
سید سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به حسابداران این ادارات اظهار داشت: در حال حاضر سیستم‌های مالی این ادارات الکترونیکی و مجازی شده است و ارائه آموزش‌های تخصصی به این افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی به برگزاری همایش حسابداران ادارات اوقاف و امور خیریه در اصفهان اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور تعدادی از حسابداران برخی از استان‌ها برگزار شد و این افراد با شرکت در این برنامه تخصصی با نرم‌افزار‌های جدید مالی و حسابداری آشنا شدند.
معاون مالی، اداری اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به تعداد افراد شرکت‌کننده در این همایش تصریح کرد: در همایش حسابداران ادارات اوقاف و امور خیریه 85 نفر حضور داشته‌اند و اجرای مستمر و مداوم  این برنامه‌ها در راستای مکانیزه و الکترونیکی شدن سیستم‌های مالی نقش موثری دارد.
وی اضافه کرد: حسابداران این ادارات از استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، یزد، چهار محال بختیاری و لرستان در این برنامه تخصصی با نرم‌افزار‌های جدید مالی آشنا شده‌اند.
حسینی به اهمیت ارائه این آموزش‌ها در راستای الکترونیکی شدن جامعه اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری آموزش حسابداران ادارات اوقاف و امور خیریه به صورت ویژه و جدی دنبال می‌شود و تخصصی شدن فعالیت آنها از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر الکترونیکی و آن‌لاین شدن سیستم‌های مالی و حسابداری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و این موضوع در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.
معاون مالی، اداری اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  به مزایای الکترونیکی شدن سیستم‌های مالی و حسابداری اشاره کرد و گفت: با تحقق این موضوع سیستم‌های مالی تمام ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور توسط سازمان مرکزی نظارت می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول