اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد:

اعزام 8000 بسیجی به مناطق دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس بیش از 8 هزار دانش‌آموز بسیجی دختر و پسر در قالب زائران کاروان راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام 8000 بسیجی به مناطق دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌اکبر حسینی بعد از ظهر امروز در حاشیه اعزام دانش‌آموزان بسیجی اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی در مقطع دوم دبیرستان به مدت سه روز در مناطق عملیاتی از یادمان شهدای والفجر، هویزه و دهلاویه بازدید می‌کنند.
حسینی خاطرنشان کرد: در مدت اقامت بسیجیان برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی شامل زیارت عاشورا، شب‌های خاطره، محفل انس با قرآن و دیگر برنامه‌های فرهنگی مذهبی اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله اضافه کرد: نخستین اعزام بسیجیان دانش‌آموز نواحی یک و ۲ شیراز و بخش ارژن در مرحله نخست یک‌هزار و 200 نفر بوده است.
وی تصریح کرد: نواحی ثارالله، بقیة‌الله، احمدبن موسی و محمد رسول‌الله با 13 هزار دانش‌آموز تا پایان سال جاری طی مراحل مختلف به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
حسینی گفت: بسیجیان در مدت اقامت در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس با انواع و اقسام تکنیک‌های جنگی که جزو دروس دانش‌آموزان است، آشنا می‌شوند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز ابراز داشت: در اعزام کاروان دانش‌آموزان بسیجی به ازای هر اتوبوس یک امدادگر که حدود 12 نفر هستند طی سه روز همراه با آمبولانس و دیگر تجهیزات پزشکی به مداوای بیماران می‌پردازند.
وی تصریح کرد: بیمارانی که نیاز به عمل جراحی داشته باشند با برگ معرفی به بیمارستان منتقل می‌شوند.
حسینی اضافه کرد: اکیپ‌های پست امدادی در آبادان و اهواز مستقر شده و با همکاری مرکز بهداشت و درمان سپاه فجر شامل پزشک عمومی و پرستار و دیگر عوامل درمانی به مداوای بیماران می‌پردازند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی اعزام بسیجیان مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.
وی از بسیجیان دانش‌آموز خواست که با اعزام به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس روحیه فرهنگ بسیجی خود را در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی حفظ کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول