اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان هفتم پیاده امام حسین خبر داد:

آغاز هفتمین دوره آموزشی بسیجیان بافق

خبرگزاری فارس: فرمانده گردان هفتم پیاده امام حسین (ع) بافق از آغاز دوره آموزش تکمیلی بسیجیان این شهرستان با هدف ارتقا سطح آموزشی و افزایش توان رزمی بسیجیان خبر داد.

آغاز هفتمین دوره آموزشی بسیجیان بافق
سید محمد حسینی امروز در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: برنامه‌های این دوره شامل کلاس‌های تئوری سلاح‌شناسی، تاکتیک، جنگ نوین، تخریب، دفاع غیرنظامی، خودامدادی و دیگرامدادی، عقیدتی و سیاسی و جنگ روانی است.
وی خاطرنشان کرد: امور مربوط به اغتشاشات، قضایی و امنیتی، دفاع شخصی، حفاظت و اطلاعات و مسائل سیاسی روز نیز در این دوره آموزش داده می‌شود.
حسینی عنوان کرد: بیش از90 نفر از بسیجیان فعال که دوره آموزشی مقدماتی یک، دو و سه را پشت سرگذاشته‌اند، در این دوره شرکت دارند.
وی افزود: پس از پایان کلاس‌های تئوری، نیروهای بسیجی با حضور در اردوهای عملی و رزمی یک روزه و پنج روزه در صورت موفقیت گواهی رزم تکمیلی دریافت خواهند کرد.
حسینی تصریح کرد: نیروهایی که این دوره را با موفقیت طی می‌کنند در دوره خدمت مقدس سربازی نیاز به گذراندن دوره آموزشی ندارند و دو ماه از خدمت نظام وظیفه آنها کسر می‌شود.
وی افزود: امیدوارم با برگزاری چنین دوره‌هایی توان رزمی و آموزشی بسیجیان افزایش پیدا کرده و منجر به افزایش آمادگی و توان بیشتر از پیش نیروی مقاومت بسیج شود.
امام جمعه بافق نیز در مراسم آغازین این دوره از آموزش بسیجیان در سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت‌های گردان هفتم پیاده امام حسین (ع) بافق گفت: افتخار نظام به شما جوانانی است که پیرو ولایت‌فقیه هستید و باید از این دوران جوانی به خوبی استفاده کنید.
حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی افزود: مسئله ولایت‌فقیه جزو اصول اساسی و ارکان اعتقادی ماست و امروز دشمنان با پی بردن به نقش بی‌بدیل ولایت در هدایت و رهبری جامعه برای رسیدن به اهداف پلید خود این رکن را مورد هجمه قرار داده‌اند.
وی گفت: در صورتی دشمنان می‌توانند بر ملت ما پیروز شوند که مردم را از ولایت جدا کنند که باوجود این مردم ولایی، این آرزو را به گور خواهند برد.
امام جمعه بافق با بیان اینکه طی سال‌های اخیر حدود 70 در صد مکلفان جدید در شهرستان بافق مقام معظم رهبری را به عنوان مرجع خود انتخاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه اینجانب نمایندگی بیش از 11 مرجع را برای دریا فت وجوه شرعیه بر عهده دارم، اما 90درصد افرادی که برای پرداخت وجوه شرعیه به اینجانب مراجعه می‌کنند، از مقلدان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول