اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؛

نفت گچساران صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران از صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به صدر جدول لیگ دسته دوم کشور خبر داد.

نفت گچساران صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد
ابوالحسن غلامی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران توانست در مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور با نتیجه یک بر صفر از سد تیم گاز فجر جم بوشهر عبور کند.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: این چهارمین بازی و سومین برد پیاپی تیم نفت و گاز گچساران به سرمربی‌گری یوسف نادران است.
غلامی گفت: یکی از بازیکنان تیم گاز فجر جم بوشهر در دقیقه 70 بازی به دلیل خشونت در بازی از تیم اخراج شده و این تیم تا پایان بازی ده نفره به کار خود ادامه داد.
وی افزود: فخر‌الدین شهرویی توانست در دقایق پایانی بازی، با گل زیبای خود تیم نفت و گاز گچساران را به سومین برد پیاپی برساند.
غلامی خاطرنشان کرد: در دو بازی گذشته تیم نفت و گاز گچساران بعد از برد خانگی 2 بر یک مقابل سیاه‌جامگان مشهد به سرمربیگری خداداد عزیزی و هاشمی‌نسب در گچساران، تیم گیتی‌پسند را در ورزشگاه آرارات اصفهان با دو گل زیبا مغلوب کرد.
رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران ابراز داشت: تیم گیتی‌پسند اصفهان با وجود داشتن بازیکنان مطرح و رهبری آقایان کربکندی، شمس و چرخ‌آبی در خانه نتوانست حریف بازیکنان نفت گچساران شود و این بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.
غلامی تصریح کرد: حبیب خدریان، سعید قنواتی و فرزاد نیک‌منش به عنوان مربیان و فرهنگ علیزاده به‌عنوان سرپرست تیم نفت گچساران را در این بازی همراهی کردند.
این مقام مسئول در گچساران با اشاره به تمرینات مستمر، فنی و برنامه‌ریزی منظم تیم نفت و گاز گچساران از حمایت‌ها و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مدیران ارشد نفتی تشکر کرد.
غلامی وجود تماشاگران مشتاق و هواداران تیم نفت و گاز گچساران را از بهترین سرمایه‌های این تیم دانست و از مردم گچساران خواست تا بازیکنان نفت گچساران را بیش از پیش همراهی، حمایت و تشویق کنند.
وی با بیان اینکه در بازی‌های خانگی هواداران تیم و علاقه‌مندان به فوتبال استقبال مطلوب و درخور تقدیری از تیم نفت و گاز گچساران دارند، بیان داشت: ورزش فوتبال یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌ها در دنیا بوده که لازم است در گچساران نیز بیش از پیش به آن توجه شود.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به وجود پتانسیل‌ها و علاقه‌مندان زیاد فوتبال در گچساران افزود: بهترین و اثرگذارترین کارهای فرهنگی و اجتماعی را می‌توان در ورزش و به‌ویژه در فوتبال اجرا کرد.
غلامی توجه پیشرفت ورزش در سال‌های گذشته در گچساران را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: در سال‌های اخیر ورزش گچساران به موفقیت‌های خوبی دست یافته و بازیکنان مطرحی از گچساران به تیم‌های ملی در رشته های و رده‌های مختلف معرفی و دعوت شده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول