اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش گیلان خبر داد:

حضور 2 گیلانی در اردوی فوتبال نابینایان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: دو گیلانی در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نابینایان برای حضور در رقابت‌های آسیایی ‍ژاپن آماده می‌شوند.

حضور 2 گیلانی در اردوی فوتبال نابینایان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی یحیی‌پورمسروری عصر امروز در جمع مسئولان ورزش استان اظهار داشت: سومین مرحله اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان، اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن برای کسب سهمیه پارالمپیک 2012 لندن در حال برگزاری است.
وی افزود: براساس اعلام فدراسیون، نابینایان این مرحله از اردو به مدت یک هفته از تاریخ 22 تا 29 مهر در تبریز در حال پیگری است و دو گیلانی به عنوان مربی و ورزشکار تیم را همراهی می‌کنند.
یحیی‌پورمسروری ادامه داد: در این مرحله از اردو 17 ورزشکار و 5 مربی حضور دارند که در بین آنها نام دو گیلانی دیده می‌شود.
به گفته وی، مرتضی معبودی به عنوان ورزشکار و محمدرضا شاددل به عنوان مربی در تیم‌ ملی فوتبال نابینایان ایران حضور دارند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به پایان نخستین دوره رقابت‌های فوتبال جام روستاهای شهرستان رشت گفت: نخستین دوره رقابت‌های فوتبال جام روستاهای شهرستان رشت پس از یک ماه به پایان رسید.
وی اضافه کرد: در این مسابقات 10 تیم حضور داشتند که در پایان، تیم‌های مرحوم نجاتی رودپشت و شیشه گوراب خشکبیجار به مقام نخست و دوم رسیدند و تیم چپک لشت‌نشا نیز سوم شد.
یحیی پورمسروری بیان داشت: طبق اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دور برگشت مسابقات لیگ بیس‌بال آقایان در منطقه شمال آبان امسال در تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: این مرحله از رقابت‌ها شهریور امسال در رشت برگزار شد اما پس از برگزاری سه مسابقه، بارندگی شدید مانع از ادامه آن شد. 
این مسئول خاطرنشان کرد: براین اساس هفت بازی باقی‌مانده در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. 
وی اضافه کرد: در منطقه شمال تیم‌های تربیت بدنی قم، تربیت بدنی گیلان، مهر ایرانیان البرز، شهرداری سمنان و تربیت بدنی خراسان رضوی حضور دارند و در پایان این دور از مسابقات نیز دو تیم برتر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول