اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی نساجی قائمشهر:

بازیکنان فوتبال نساجی روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرمربی نساجی قائمشهر گفت: بازیکنان تیم نساجی روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر از گذشته می‌شوند.

بازیکنان فوتبال نساجی روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند
اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: سه هفته از لیگ سپری شد و هنوز تیم نتوانسته انتظارات مدیران باشگاه به ویژه هواداران را برآورده کند.
وی افزود: با برگزاری تمرینات بازیکنان روز به روز به آمادگی کامل می‌رسند و ناکامی هفته‌های گذشته را جبران خواهند کرد.
اسماعیلی بیان داشت: نساجی از تیم‌های بزرگ و پر طرفدار کشور محسوب می‌شود که هواداران و دوستداران این تیم مسابقات و نتایج این باشگاه را دنبال می‌کنند که همین مسئله موجب می‌شود با درایت بیشتری مسابقات لیگ را دنبال کنیم.
این سرمربی درباره تساوی هفته گذشته تیمش در برابر کاوه تهران گفت: نود دقیقه حمله کردیم،  سوار بر بازی بودیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم که در نهایت در ثانیه‌های پایانی بازی گل مساوی را خوردیم و نتوانستیم از سه امتیاز میزبانی استفاده کنیم.
سرمربی نساجی درباره بازی این هفته در مقابل نیروی زمینی تهران خاطرنشان کرد: این هفته مهمان حریف تهرانی هستیم که باید هر طور شده سه امتیاز این بازی را بدست بیاوریم.
وی درمورد حریف این هفته تیمش ابراز داشت: بازی راحتی در برابر نیروی زمینی تهران نخواهیم داشت اما با اتکا به بازیکنان خوب و باتجربه می‌توانیم برنده از میدان خارج شویم.
اسماعیلی درباره آمادگی بازیکنان تیمش در این دیدار عنوان کرد: برای حضور در این مسابقه مشکل خاصی نیست، تمرینات خوبی پشت سر گذاشته شد و تمام بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند و اماده بازی در این دیدار هستند.
سرمربی نساجی قائمشهر اذعان داشت: به مدیریت باشگاه و هواداران پرشور نساجی قول می‌دهم که به کادر فنی و بازیکنان فرصت دهند و حاشیه را از تیم دور کنند تا بازیکنان بدون حاشیه مسابقات را دنبال کنند.
به گزارش فارس، تیم نساجی قائمشهر از هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز پنجشنبه 28 مهر از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای نزاجا مهمان نیروی زمینی تهران است.
نساجی هم اکنون از دو بازی خود با یک مساوی و یک شکست، یک امتیازی است و در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی گروه خود قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول