اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی تربیت‌بدنی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

مساعدت 300 هزار تومانی به تیم‌های دسته یک فوتبال یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: هزینه ورودی تیم‌های دسته اول در لیگ امسال فوتبال یاسوج 550 هزار تومان است که از سوی تربیت‌بدنی این استان به هر تیم برای حضور در مسابقات 300 هزار تومان مساعدت شد.

مساعدت 300 هزار تومانی به تیم‌های دسته یک فوتبال یاسوج
شهاب شکی‌پور در حاشیه تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای حضور در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور که در خانه استقلال اهواز برگزار می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که تعامل خوبی بین تربیت‌بدنی این استان و هیئت فوتبال برای کمک به این رشته ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد برقرار شده است، اظهار کرد: هر چه قدر تربیت‌بدنی و هیئت فوتبال تعامل جدی با یکدیگر داشته باشند مشکلات این رشته پر طرفدار زودتر برطرف می‌شود.
این مسئول در فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که هم‌اکنون فوتبال این استان بهترین دوران خود را در شکوفایی استعدادها و موفقیت در سطح فوتبال کشور سپری می‌کند، عنوان کرد: حضور تیم فوتبال شهرداری یاسوج در رقابت‌های جام آزادگان و همچنین تیم‌های پایه‌ای فوتبال در لیگ‌های برتر کشوری نشان دهنده این رشد سریع و پیشرفت فزاینده است.
شکی‌‌پور آفت فوتبال این استان و کل فوتبال کشور را دامن زدن به اختلاف و به عبارتی اختلاف تراشی دانست و گفت: همه از جمله تربیت‌بدنی، هیئت فوتبال و بازیکنان و مربیان و داوران وظیفه داریم این نهال نوپا را که رشد جهشی در استان داشته یاری کرده و از اختلاف و دامن زدن به آن پرهیز کنیم.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به وضعیت فوتبال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اکنون شهرستان بویراحمد در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال حرف نخست را می‌زند که حضور تیم‌های شهرداری، سپاهان و امید استقلال در رده‌های عالی فوتبال کشور دلیلی بر این مدعاست.
وی به مسابقات رده بزرگسالان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال لیگ دسته دوم در این شهرستان نداریم و مسابقات با حضور 18 تیم از دوم آبان ‌ماه سال ‌جاری با نام لیگ دسته اول برگزار می‌شود.
وی با تقدیر از مسئولان تربیت‌بدنی این استان به دلیل مساعدت مالی نسبت به تیم‌های بزرگسالان فوتبال این شهرستان بیان کرد: ورودی مسابقات برای تیم‌های بزرگسال این شهرستان در رقابت‌های این فصل 550 هزار تومان است که تربیت بدنی در اقدامی خوب و پسندیده به هر تیم مبلغ 300 هزار تومان مساعدت کرد.
شکی‌پور بزرگ‌ترین مشکل تیم‌های این استان را نداشتن اسپانسر دانست و گفت: به همین دلیل تیم‌ها و بازیکنان بر اثر فقر مالی نمی‌تواند خود را در مسابقات نشان دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول