اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال:

برخی رسانه‌ها علیه فدراسیون فوتبال جوسازی می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه برخی رسانه‌ها علیه فدراسیون فوتبال جوسازی می‌کنند، گفت: فدراسیون فوتبال در حال ساماندهی این رشته ورزشی و توزیع عدالت جغرافیایی در کشور است.

برخی رسانه‌ها علیه فدراسیون فوتبال جوسازی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام علی‌رضا علی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست مجمع عمومی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که فدراسیون فوتبال در حال خدمت به این رشته در کشور است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از رسانه‌ها جوسازی می‌کنند و امروزه موج رسانه‌ای شدیدی علیه این دولت و در کنار آن فدراسیون فوتبال است.
این مسئول رسیدگی به تخلفات فوتبال کشور با بیان این‌که فدراسیون فوتبال در حال ساماندهی این رشته ورزشی و توزیع عدالت جغرافیایی در کشور است، بیان کرد: با همه این کارهای خوبی که در حال انجام است، برخی جوسازی می‌کنند و کارهای خوب انجام شده از جمله انتقال تیم‌ها به مراکز استان‌ها همچون انتقال پاس به همدان و یا صبا به قم و همچنین اعطا‌ی سهمیه‌های کشوری به برخی مناطق از جمله کهگیلویه و بویراحمد را نمی‌بینند.
علیپور با ذکر این نکته که تنها تشکیل جلسات مذهبی کار فرهنگی به حساب نمی‌آید، بیان کرد: یکی از کارهای فرهنگی که می‌تواند در جامعه اثرگذار باشد شفاف‌سازی و زلال‌سازی فوتبال در کشور است که فدراسیون فوتبال با قدرت به دنبال نهادینه کردن آن است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول